GSD-GAMES SOFT DISCUSSIONS
Zadania poziomowe(rozwinięcie):
1 Poziom
» Zadanie od strażnika miasta: Idź do obrońcy, masz kupić dla niego napoje u handlarza różnościami
» Nagroda: 200 yang, losowy przedmiot
2 Poziom
» Zadanie od Strażnika Miasta: Zabij 9 dzikich psów
» Nagroda: 250 doświadczenia, 1000 yang, Czerwone Mikstury(S) x 15
3 Poziom
» Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Handlarza Różnościami i pomógł jej w oddaniu książki do jej ojca
» Nagroda: 450 doświadczenia, 5000 yang, Niebieskie Mikstury(S) x 20
4 Poziom
» Zadanie: Zabij 15 głodnych wilków albo 5 głodnych wilków alfa
» Nagroda: 10% doświadczenia, tarczą +0, Czerwone Mikstury(S)x20
5 Poziom
» Zadanie od Nauczyciela: Idź do nauczyciela w mieście i wybierz swoją Ścieżkę Umiejętności
» Nagroda: 4 punkty umiejętności
6 Poziom
» Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Kowala i pomóż mu odebrać jego świński nos od Dozorcy
» Nagroda: 1300 doświadczenia, 2.000 yang, Futro Wilka+
7 Poziom
» Zadanie od Handlarza Różnościami: Dowiedz się co jej Ojciec chce zjeść
» Nagroda: 1.000 doświadczenia, 1500 yang
8 Poziom
» Zadanie od Baek-Go: Znaleźć wątrobę błękitnego wilka potrzebną do zrobienia lekarstwa
» Nagroda: 3.000 doświadczenia, 5.000 yang, Futro wilka
9 Poziom
» Zadanie od Strażnika Miasta: Zakończyłeś jego podstawowy trening
» Nagroda: 5.000 doświadczenia, 2.000 yang
10 Poziom
» Zadanie od Kapitana: Porozmawiaj z muzykiem Yuhwanem w mieście na 2 mapie
» Nagroda: 5.000 doświadczenia. 2.000 yang
11 Poziom
» Zadanie: Zabij 10 głodnych czerwonych dzik?w albo 5 głodnych niedźwiedzi
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
12 Poziom
» Zadanie od Kapitana: Zabij 10 głodnych szarych alfa wilków
» Nagroda: 10.000 doświadczenia, 3.500 yang
13 Poziom
» Zadanie: Zabij 20 szarych wilków albo 5 niedźwiedzi grizzly
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
14 Poziom
» Zadanie: Zabij 15 niedźwiedzi grizzly albo 5 szarych alfa wilków.
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
15 Poziom
» Zadanie od Kapitana: Rozmowa z Yuhwan w 2 wiosce
» Nagroda:20.000 doświadczenia, 10.000 yang
16 Poziom
» Zabić 15 szarych alfa wilków albo 5 tygrysów
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
19 Poziom
» Zabić 20 szarych alfa wilków albo 10 tygrysów
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
20 Poziom
» Zabić 20 brązowych niedźwiedzi albo 15 zaprzysiężonych łuczników
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
21 Poziom
» Zabić 20 zaprzysiężonych łuczników albo 10 białych tygrysów
» Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
22 Poziom
» Zabić 25 białych tygrysów lub 10 zaprzysiężonych komandorów
» Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
23 Poziom
» Zabić 20 Tchorz Zaprzysiezony Komandor albo 40 złych żołnierzy czarnego wiatru
» Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
24 Poziom
» Zabić 60 żołnierzy czarnego wiatru lub 80 maniaków czarnego wiatru
» Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
25 Poziom
» Zadanie od Kapitana: Mamy dowiedzieć się czegoś o kawalerii, zadanie polega na bieganiu od osoby do osoby.
» Nagroda: 150.000 doświadczenia, 30.000 yang, z?ote kolczyki
26 Poziom
» Zabić 80 dzikie sługi lub 20 Gu-Ryung
» Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
27 Poziom
» Zadanie od Kapitana: Zniszcz Metin Czerni
» Nagroda: 300.000 doświadczenia, 15.000 yang, ornament i czerwony klejnot
28 Poziom
» Zabić 35 orkóww albo 30 generałów
» Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
29 Poziom
» Zabić 40 orków albo 30 zwiadowców orków
» Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
30 Poziom
» Zabić 40 Elit. Orc Zwiadowców albo 30
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
31 Poziom
» Zadanie od Huahn-So: Przynieść ulubione kwiaty Airyoung.
» Nagroda: 400.000 doświadczenia, 12.000 yang
33 Poziom
» Zadanie od Kowala: Mamy mu przynieść po 100 rudy złota, srebra i ebonitu na nową broń
» Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang, broń +3
34 Poziom
» Zadanie od Kowala: Mamy mu przynieść po 100 rudy miedzi, ebonitu i kawałków pereć na nowy pancerz
» Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang, zbroja +3
35 Poziom
» Zadanie od Deokbae: Musimy odzyskać złoty topor Deokbae od Dzikich Generałów
» Nagroda: 400.000 doświadczenia, 30.000 yang
36 Poziom
» Zabić 20 Wodzów Ezoterycznych Arahan albo 20 Wężowy Miecznik
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
37 Poziom
» Zabić 30 Boss wojownik arahan albo 20 Czerwonych Pająków
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
38 Poziom
» Zabić 40 Best. Wodz. Arachan albo 20 Szponiastych Pająków
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
39 Poziom
» Zabić 40 Ezot. Dr?czycieli albo 30 Pajaków żołnierzy
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
40 Poziom
» Zadanie od Kapitana: Zabija? generałów klanu czarnego wiatru (Jak-To, To-Su i Gu-Ryung)
» Nagroda: 1.000.000 doświadczenia, Pierścień Języków na 30 dni
41 Poziom
» Zabić 40 Zły Duch Martewgo Ciała albo 25 Silny Małpi wojownik
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
42 Poziom
» Zabić 30 złych zarażonych psów albo 30 silnych ma?pich wojownik?w
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot, yang
43 Poziom
» Zabić: Zly Zarażony Pies 40 lub Mały Trujący Pająk 35
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, Losowy przedmiot
44 Poziom
» Zabić:Zły Zarażony Człowiek 40 lub Mały Trujący Pająk 40.
» Nagroda:2-5% doświadczenia, 40k Yang
45 Poziom
» Skarb lowcy: Trzeba zdobyc skarb lowcy z trudnych malp ktore znajduja sie w samym srodku pustyni
» Nagroda: 1.500.000 doświadczenia, 20 Peleryn mąstwa 35.000 yang
46 Poziom
» Zadanie od Sunny W?dz Mocy Smoka » Trzeba zabijał w Świętyni Dumnych Wojowników.
» Nagroda: 1.700.000 doświadczenia, 30k yang 3 diamenty
47 Poziom
» Yonah prosi o przyniesienie 10 Sian do stajennego
» Nagroda: 1.800.000 doświadczenia i księga misji trudna
48 Poziom
» Mamy przynieść mu Próbkę Zarażonego Człowieka. Zabijamy Zarażony człowiek.
» Nagroda: 1,9 kk doświadczenia, a i 30.000 yang
49 Poziom
» Mamy przyniesc sto ok pająków » Nagroda: 2,1 kk doświadczenia, i 60.000 yang
50 Poziom
» Zabić 30 Silna złota małpa lub 40 Best.wódz Arahan
Zadania LVL(rozwinięcie):
2 lvl
» Zabij 10 dzikich psów lub 5 głodnych wilków
» Nagroda: 10% doświadczenia, zbroja +0 dla klasy którą gramy
3 lvl
» Zabij 20 dzikich psów albo 10 głodnych wilków
» Nagroda: 10% doświadczenia, hełm +0
4 lvl
» Zabij 15 głodnych wilków albo 5 głodnych wilków alfa
» Nagroda: 10% doświadczenia, tarcza +0, Czerwone Mikstury(S)x20
5 lvl
» Zabij 10 głodnych wilków alfa albo 10 głodnych błękitnych wilków
» Nagroda 10% doświadczenia, losowe mikstury
6 lvl
» Zabij 20 głodnych błękitnych wilków albo 10 głodnych dzików
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
7 lvl
» Zabij 10 głodnych dzików albo 5 głodnych błękitnych alfa wilków
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
8 lvl
» Zabij 20 głodnych dzików albo 10 błękitnych alfa wilków
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
9 lvl
» Zabij 15 głodnych błękitnych alfa wilków albo 5 głodnych czerwonych dzików
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
10 lvl
» Zabij 20 głodnych błękitnych alfa wilków albo 10 głodnych czerwonych dzików
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
11 lvl
» Zabij 10 głodnych czerwonych dzików albo 5 głodnych niedźwiedzi
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
12 lvl
» Zabij 15 niedźwiedzi albo 10 szarych wilków
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
13 lvl
» Zabij 20 szarych wilków albo 5 niedźwiedzi grizzly
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
14 lvl
» Zabij 15 niedźwiedzi grizzly albo 5 szarych alfa wilków
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
15 lvl
» Zabij 20 niedźwiedzi grizzly albo 10 szarych alfa wilków
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
16 lvl
» Zabij 15 szarych alfa wilków albo 5 tygrysów
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
17 lvl
» Zabić 20 szarych alfa wilków albo 10 tygrysów
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
18 lvl
» Zabij 20 tygrysów albo 10 czarnych niedźwiedzi
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
19 lvl
» Zabij 20 czarnych niedźwiedzi albo 10 brązowych niedźwiedzi
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
20 lvl
» Zabij 20 brązowych niedźwiedzi albo 15 zaprzysiężonych łuczników
» Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
21 lvl
» Zabij 20 zaprzysiężonych łuczników albo 10 białych tygrysów
» Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
22 lvl
» Zabij 25 białych tygrysów lub 10 zaprzysiężonych komandorów
» Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
23 lvl
» Zabij 20 Tchorz Zaprzysiezony Komandor albo 40 złych żołnierzy czarnego wiatru
» Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
24 lvl
» Zabić 60 żołnierzy czarnego wiatru (tych bez nazwy w grze) lub 80 maniaków czarnego wiatru
» Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
25 lvl
» Zabić 80 żołnierzy piechoty albo 20 Jak-To
» Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
27 lvl
» Zabij 30 Gu-Ryung albo 20 Generałów
» Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
28 lvl
» Zabij 35 orków albo 30 generałów
» Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
30 lvl
» Zabij 40 Elit. Orc Zwiadowców albo 30
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
31 lvl
» Zabij 50 50 Duzy łysy ork Zwiadowca albo 45
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
32 lvl
» Zabić 50 Czarnych Łysych Orków Wojowników albo 40 Małych Podłych Pająków
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
33 lvl
» Zabij 35 Ezoterycznych Fanatyków albo 30 Król skorpion
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
34 lvl
» Zabij 40 Ezoterycznych Fanatyków albo 40 Król skorpion
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
35 lvl
» Zabij 40 Ezoterycznych Arahan albo 40 Trujących Pająków
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
36 lvl
» Zabić 20 Wodzów Ezoterycznych Arahan albo 20 Mieczników
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
37 lvl
» Zabić 30 Boss wojownik arahan albo 20 Czerwonych Pająków
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
38 lvl
» Zabij 40 Best. Wodz. Arachan albo 20 Szponiastych Pająków
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
39 lvl
» Zabić 40 Ezot. Dręczycieli albo 30 Pająków żołnierzy
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
40 lvl
» Zabić 40 wysokich Ezot. Przywoływaczy albo 20 Silnych Zawadiaków Pustynnych
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
41 lvl
» Zabić 40 Zły Duch Martewgo Ciała albo 25 Silny Małpi wojownik
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
44 lvl
» Zabić Zły Zarażony Człowiek 40 lub Mały Trujący Pająk 40.
» Nagroda: 2-5% doświadczenia, 40k Yang
45 lvl
» Zabić 40 Best. Fanatyk lub 35 Smiertelny trujacy pajak
47 lvl
» Zabić 35 Zły zarażony człowiek lub 35 Silna Kamienna Małpa
48 lvl
» Zabić 40 Zły zarażony Miecznik lub Silna Kamienna Małpa - 35
49 lvl
» Zabić Best wojownik Arahan
50 lvl
» Zabić 30 Silna zota małpa lub 40 Best.wódz Arahan
51 lvl
» Zabić 35 Silna złota małpa lub 50 Best. Śmiercionośny
52 lvl
» Zabić 45 Zły zarażony miecznik lub 45 Szpon trujący pają
53 lvl
» Zabić 50 Zły zarażony miecznik lub 50 Szpon trujący pająk
54 lvl
» Zabić 40 Best.Przywoływacz lub 30 Demoni Łucznik
57 lvl
» Zabić 40 Demoni łucznik lub 50 zły zarażony łucznik.
58 lvl
» Zabić 45 zly zarazony lucznik lub 40 straszydlo
59 lvl
» Zabić 50 straszydlo lub 45 zly zarazony lucznik
60 lvl
» Zabić 45 zly zarazony przywodca lub 40 demoni wlocznik
Zadania od kowala(rozwinięcie):
Kowal na 6lvl
» Mamy zanieść wędkę do Rybaka
» Nagroda: 5.000 yang
Kowal na 9lvl
» Zanieś list do jego przyjaciela Deokbae w mieście na 2 mapie
» Nagroda: 4.000 doświadczenia, 3.000 yang
Kowal na 16lvl
» Musimy znaleść topór. Zabijaj Zaprzysiężonych żołnierzy a jak wyleci topór, wróć do Kowala
» Nagroda: 36.000 doświadczenia, 10.000 yang, ornament
Kowal na 33lvl
» Mamy mu przynieść po 100 rudy złota, srebra i ebonitu na nową broń
» Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang, broń +3
Kowal na 34lvl
» Mamy mu przynieść po 100 rudy miedzi, ebonitu i kawałków pereł na nowy pancerz
» Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang, zbroja +3
Księgi Uriela(rozwinięcie):
1 Strona pamiętnika
» Nagroda: 1.000.000 do?wiadczenia, 50.000 yang, łzy boga
2 Strona pamiętnika
» Nagroda: 1.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, 10 Białych Flag
3 Strona pamiętnika
» Nagroda: 2.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, pigułka życia
4 Strona pamiętnika
» Nagroda: 2.000.000 doświadczenia, 50.000 yang
5 Strona pamiętnika
» Nagroda: 2.000.000 doświadczenia, 50k yang
6 Strona pamiętnika
» Nagroda: 3.000.000 doświadczenia, 75k yang i Błogosławieństwo Smoka
7 Strona pamiętnika
» Nagroda: 3.000.000 doświadczenia, i 70k yang
8 Strona pamiętnika
» Nagroda: 3.000.000 doświadczenia, 70 k yang
9 Strona pamiętnika
» Nagroda: 5.000.000 doświadczenia, 125 k yang
10 Strona pamiętnika
» Nagroda: Rękawica mądrego cesarza
11 Strona pamiętnika
» Nagroda: 6.000.000 doświadczenia, i 125 k yang, Błogoslawienstwo Boga Smoków.
13 Strona pamiętnika
» Nagroda: 7.000.000 doświadczenia, 175.000 yang, księga lidera.
Offline
Na podstawie rangi, można stwierdzić jakim 'typem' jest gracz.
Pozytywne:
Rycerski - 12k (12 000) punktów rangi
Szlachetny - 8k (8 000) punktów rangi
Dobry - 4k (4 000) punktów rangi
Przyjazny - 1k (1 000) punktów rangi
Negatywne:
Okrutny - 16k (16 000) punktów rangi
Złośliwy - 8k (8 000) punktów rangi
Nieuczciwy - 4k (4 000) punktów rangi
Agresywny - 1k (1 000) punktów rangi
Neutralny - 999/-999 punktów rangi
Zdobywanie punktów rangi na plus:
- Łowienie ryb
- Zabicie gracza z rangą negatywna
- Bicie mobów
- Zjedzenie Fasolki Zen
- Bicie graczy z innych Królestw
- Zjedzenie upieczonego okonia (zmienia nam rangę z negatywną na neutralną)
Zdobywanie punktów rangi na minus:
- Bicie Graczy z Rangą Pozytywną Lub Neutralną
Offline
Oczywiście, poniższe cenny są orientacyjne, cenna zależy od serwera i od zapotrzebowania, zawsze można zapytać na oficjalnym forum o wycenę.
Kamienie Duszy (skrót: KD)
Do zbroi:
- KD przyśpieszenia +0 (20k), +1 (45k), +2 (120k), +3 (500k) +4 (4kk)
- KD obrony +0 (10k), +1 (35k), +2 (60k), +3 (300k), +4 (2kk)
- KD uchylenia +0 (9k), +1 (20k), +2 (35k), +3 (220k), +4 (1kk)
- KD witalności +0 (15k), +1 (25k), +2 (50k), +3 (105k), +4 (650k)
- KD magi +0 (10k), +1 (15k), +2 (20k), +3 (35k), +4 (60k)
- KD uniku +0 (5k), +1 (7k), +2 (10k), +3 (18k), +4 (30k)
Do broni:
- KD śmierci +0 (20k), +1 (30k), +2 (70k), +3 (300k), +4 (2kk)
- KD penetracji +0 (15k), +1 (20k), +2 (40k), +3 (150k), +4 (1,5kk)
- KD powtórki +0 (25k), +1 (30k), +2 (60k), +3 (250k), +4 (4kk)
- KD potwora +0 (15k), +1 (18k), +2 (30k), +3 (100k), +4 (1,5kk)
- KD wojownika +0 (15k), +1 (45k), +2 (60k), +3 (500k), +4 (3kk)
- KD sury +0 (10k), +1 (15k), +2 (20k), +3 (100k), +4 (500k)
- KD ninji +0 (10k), +1 (15k), +2 (30k), +3 (70k), +4 (250k)
- KD szamana +0 (10k), +1 (15k), +2 (25k), +3 (50k), +4 (200k)
Księgi Umiejętności (skrót: KU)
Ninja:
Archer:
- KU ognista strzała -> 100k
- KU trująca strzała -> 60k
- KU powtarzalny strzał -> 20k
- KU bezszelestny chód -> 8k
- KU deszcz strzał -> 10k
Dagger:
- KU wirujący sztylet -> 100k
- KU zasadzka -> 120k
- KU szybki atak -> 80k
- Ku trująca chmura -> 35k
- KU krycie się -> 4k
Wojownik:
Body:
- KU aura miecza -> 1kk
- KU wir miecza -> 650k
- KU berserk -> 700k
- KU trzystronne cięcie -> 200k
- KU szarża -> 50k
Mental:
- KU silne ciało -> 1kk
- KU duchowe uderzenie -> 600k
- KU tąpnięcie -> 110k
- KU walnięcie -> 150k
- KU uderzenie miecza -> 15k
Sura:
Magia:
- KU ognisty duch -> 100k
- KU ogniste uderzenie -> 120k
- KU mroczne uderzenie -> 70k
- KU mroczna sfera -> 60k
- KU duchowy cios -> 15k
- KU mroczna ochrona -> 10k
Broń:
- KU czarowane ostrze -> 150k
- KU smoczy wir -> 80k
- KU uderzenie palcem -> 25k
- KU rozproszenie magi -> 10k
- KU czarowana zbroja -> 5k
- KU strach -> 3k
Szamanka:
Smok:
- KU pomoc smoka -> 80k
- KU błogosławieństwo -> 70k
- KU smoczy skowyt -> 110k
- KU strzelający smok -> 20k
- KU odbicie -> 5kk
- KU latający talizman -> 6k
Helerka:
- KU leczenie -> 25k
- KU błyskawiczny rzut -> 10k
- KU przywołanie błyskawic -> 5k
- KU zwinność -> 7k
- KU podwyższenie ataku -> 6k
- KU burzowy szpon -> 3k
Offline