GSD-GAMES SOFT DISCUSSIONS
Co? i Jak? Koń
Jak zdobyć konia
- Trzeba mieć 25 level
- Misję na konia zleca stajenny
- Trzeba zdobyć medal konny (kupić lub w zdobyć w legowisku małp)
- Gdy już mamy medal stajenny zleca nam misję na zabicie 20 Dzikich Łuczników
Uwaga: Dzicy Łucznicy występuja w grupach z innymi mobami (Dzikim Generałem, Dzikim Sługą). W tym zadaniu NIE chodzi o Silnych Dzikich Łuczników, którzy występują w grupach po 3.
Mamy na to tylko 30 minut. Jeśli się nie uda Medal Konny przepada. Dlatego dobrze jest najpierw sprawdzić gdzie owi łucznicy występują. Użyć biletu konnego żeby dostać się tam szybciej, a zadanie brać od stajennego w drugim mieście.
Jak to zrobić to zadanie: Jeśli boisz się, że sobie nie poradzisz, możesz poprosić kogoś o pomoc. Ty będziesz zabijał łuczników, a on resztę mobów z grupy. Można ten zabijać samych łuczników, a potem uciekać, aż reszta przestanie cię gonić itd. Ale niektórzy twierdzą, że w ten sposób utrudnia się sobie zadanie, gdyż nie zabicie całej grupy powoduje nie zrespawnowanie się ponowne łucznika.
Można robić je w grupie, ale podobno trzeba być jej założycielem.
Dziki Łucznik, by Podgor
Oto mapki z zaznaczoną lokalizacją łuczników:
Jinno Shinsoo Chunjo
- Po wykonaniu zadania wracamy do stajennego i płacimy mu 100'000 yang oraz czekamy 24 godziny, żeby wykonał dla nas obrazek konia.
Legowisko Małp
- Włączamy Dużą Mapę [M] w drugiej wiosce i jeden ze świecących kwadracików to jest właśnie legowisko małp (podpisane jako Strażnik Legowiska).
- Medal może wypaść z każdej małpy.
- Droga do ostatniej komnaty - cały czas prosto - jak dojdziemy do ślepego zaułka to na odnodze wcześniej skręcamy w lewo, a potem w prawo.
- Przy 13 levelach różnicy nie da się nic wydropić z mobów (a wcześniej szanse się odpowiednio zmniejszają), także ze wzrostem levelu należy przenosić się na Średnie i Silne małpy (Legowiska na Pustynii).
Przywoływanie Konia, Obrazek Konia, Księga Opancerzonego Konia
- Obrazek Konia słuzy do przywoływania konia
- Naciskamy prawym przyciskiem myszy na obrazek, tak długo dopóki nie uda się go przywołać.
- Każda próba zabiera na 100 many (200 dla Konia Bojowego). Szansa wynosi tylko 10% więc często próba przywołania konia może być nieudana przez bardzo wiele prób. W skrajnych przypadkach i za 200 razem może ci się nie udać.
- Aby zwiększyć szansę przywołania konia należy użyć Instrukcji Oswojenia Konia, która wypada z małp. Rzadko.
- Księga Opancerzonego Konia jest odpowiednikiem Obrazka Konia, tylko że dla Konia Bojowego.
- NIE KUPUJCIE OBRAZKÓW KONIA OD INNYCH GRACZY - jest to oszustwo, gdyż kupiony obrazek nie działa.
SZANSE PRZYWOLANIA KONIA
0 poziom przywolania = 10%
1 poziom przywolania = 15%
2 poziom przywolania = 20%
3 poziom przywolania = 30%
4 poziom przywolania = 40%
5 poziom przywolania = 50%
6 poziom przywolania = 60%
7 poziom przywolania = 70%
8 poziom przywolania = 80%
9 poziom przywolania = 90%
10 poziom przywolania = 100% - MAX POZIOM
Skróty Klawiszowe
CTRL+H - wsiadanie/zsiadanie z konia
CTRL+B - odeslanie konia
CTRL+F - karmienie konia
Kolor Konia
- Biały - podstawowy
- Brązowy - członkowie gildi
- Czarny - założyciele gildi
Karmienie Konia
Koń - siano
Koń Bojowy - powóz (tzw. marchew przemysłowa)
Koń Militarny - czerwony ginseng
Pożywienie zaczyna dropić po po osiągnięci odpowiedniego poziomu (wtedy, kiedy trzeba).
Naciskamy naciskając LPM na konia i wybór karmienie konia, lub RPM na pożywieniu w ekwipunku.
Gdy koń głodnieje ikonka konia w lewym górnym rogu robi się czerwona.
Koń głodnieje także wtedy, gdy jest odesłany, tyle że dużo wolniej. Także może nam zginąć z głodu podczas nieobecności.
Gdy ikonka konia robi się szara, znaczy że koń jest zmęczony i trzeba go odesłać na trochę lub przez czas jakiś go nie używać.
Wskrzeszanie Konia
Do wskrzeszenia konia potrzeba ziół, które wypadają z bossa na końcu Legowiska Małp.
1.
Zioło z początkujących małp - wskrzeszanie konia
2.
Zioło z normalnych małp - wskrzeszanie konia bojowego
3.
Zioło z silnych małp - wskrzeszanie konia militarnego
Szkolenie Konia
Koń opancerzony - od 10 levelu konia i 35 levelu postaci.
Poziom konia (od 2 do 10lvlu) zwiększamy u stajennego. Za medal konny (na każdy poziom konia) daje nam kolejne misje, które polegają na jeżdzeniu w różne punkty mapy, bez schodzenia z konia. Często misja się nie udaje, nie wiadomo czemu. Zwiększanie szybkości nie wpływa na powodzenie. Jeśli się nie uda, medal nie przepada, można spróbować od nowa. Jeśli zsiądzie się konia w czasie misji, ponownie można spróbować po 24 godzinach.
Misja na Konia Opancerzonego - zabić 100 łuczników skorpiona lub wężowego łucznika. Czas na dokonanie tego to 30 min. Występują na pustyni w okolicach oazy. Najlepiej robić w grupie (i być założycielem grupy). Potem wracamy do stajennego, płacimy 500 000 yang i czekamy 24 godziny na nowego konia. Awansujemy wtedy na 11 poziom konia.
12 poziom - 5 ,, Bo'' (boss na drugiej mapie) nie zsiadając z konia
13 poziom - 5 Chuong nie zsiadając z konia
14 poziom - 10 Elitarnych Generałów Orków
15 poziom - 10 czarnych Orków
16 poziom - (10-20?) Ezoterycznych Dręczycieli
17 poziom - 10 Szpon Trujących Pająków (tych z lochu pajakow)
18 poziom - 20 Pustynnych Zawadiaków
19 poziom - 10 Lodowych Golemów
20 poziom - 20 Walczących Tygrysów
Instrukcja Jazdy Konnej
do 20 levela konia robimy zanoszac medale konne do stajennego, wzamian dostajac misje na nastepny poziom. Na 21 levelu konia mozemy uzywac jego skilli, ktorych poziom podnosimy czytajac ksiege instrukcje jazdy konneja, ktora jak inne ksiegi nie zawsze wejdzie. ksiega ta nie sluzy do podniesiania levelu konia a do podnoszenia jegoo skilli . sa 3 skille konia, zeby skill wszedl na wyzszy poziom np m1 trzeba takich instrukcji przeczytac od 17 do 20
W misji na bojowego trzeba zabić 150 Demonich Łucznikow w 30 min. (w Wieży Demonów)
Kon wojskowy kosztuje 1.000.000 yang
W misjach można (a nawet trzeba) przechodzić przez portale, a także zmieniać kanały na inne CH.
Poradnik zapoczątkowany przez quendina
Koń nie da się zabić, ginie jedynie z głodu.
Nie można jeździć na koniu w 2 osoby... (bo były takie pytania)
Militarny kon i jego skille
Wstęp
Żeby otrzymać wojskowego konia potrzeba:
-Wpierw wbić 11 lvl konia
-Wykonać misje do 20 lvl konia
-Ubić na 21lvl konia 150 demon archer(Demonich Łucznikow)
-Zapłacić 1.000.000 yang
-Twój lvl musi wynosić 50+
Skille...
Warrior(Wojownik)
Horseback Slash(Ciecie z siodla )
-Postać jedzie do przodu, wychylając się raz w prawo oraz w raz w lewo
-Skill przydadny do lurowania, uciekania z grupki potworów
-Wymagany lvl 50(51???)
-
Horse Stump(Stapniecie z konia)
-Odpowiednik szarzy u wojownika body
-Przydadność skilla? Nitro +50 speed xD... Do wykańczania pojedynczych potworów lub uciekania gdy cie okrażą
-Skill ma jeden minus po uderzeniu zawsze staje dęba
-Wymagany lvl 52-53(Nie jestem pewien)
-
Power Wave(Fala mocy)
-Fala mocy która atakuje wszystkich w około
-Przydadność? zamiast schodzić z konia możemy od czasu do czasu użyć tego skilla
-Nie zawsze trafia
-Wymagany lvl 55
-
DMG-na początku 500 dopiero na m1 około 2k(Liczy się to każdego skilla)
Sura
Wszystkie takie same skille jak u wojownika, oprócz:
Fala mocy
Stapniecie konia:
Ninja
Wszystkie takie same skille jak u wojownika i sury (nie pewne) i:
3 strzały z łuku
Wystrzeliwuje 3 'płonące' strzały w jeden cel.
Szaman
Nauka Skilli...
Do uczenia potrzebne są Horse Riding Manual(Instrukcja jazdy konnej)
Skille używamy już na 20 lvl konia ale nie mają dmg
Offline
Spis Bonusów Metin2
Silny przeciwko diabłom
Dostępny w: Broń,bransoleta,hełm,tarcza,kolczyki
Działa naemony(w wieży demonów na końcu światyni Hwang,od 40lvl)
Przydatnośćobry
Bonus przydaje się na wyższe lvl,zazwyczaj poszukiwany przez lvl'e 55+.
Max bonusu:+20%
Silny przeciwko Zwierzętom
Dostępny w: Broń,bransoleta,hełm,tarcza,kolczyki
Działa na:Wszystkie zwierzęta z 1wioski(tygrysy,niedźwiedzie,dziki itd.) oraz na Żaby i pająki.
Przydatnośćobry
Bonus przydatny na wyższych lvl kiedy expimy na pająkach lub żabach,na niskich lvl praktycznie bezużyteczny
Max bonusu:+20%
Silny przeciwko pół-ludziom
Dostępny w: Broń,bransoleta,hełm,tarcza,kolczyki
Działa na:król Skorpion,człowiek skorpion,skorpion łucznik,wężowy miecznik,wężowy łucznik.
Przydatność:Słaby
Rzadko przydający się bonus,ponieważ mało kto expi na mobach wymienionych wyżej.Czasami są tylko z nimi misje
Max bonusu:+20%
Silny przeciwko nieumarłym
Dostępny w: Broń,bransoleta,hełm,tarcza,kolczyki
Działa na:wszystkich zarażonych i złych zarażonych z góry So-han
Przydatność:średnio-słaba
Czasami przydający się bonus.Często poszukiwany przez 56lvl'e+,ponieważ jest tam misja z grotami strzał.Nie będe opisywał tu tej misji.
Max bonusu:+20%
Silny przeciwko Orkom
Dostępny w: Broń,bransoleta,hełm,tarcza,kolczyki
Działa na:wszystkie orki
Przydatność:Bardzo Dobry
Bardzo dobry bonus,przydaje się od 25lvl gdzie idziemy na zwykłe orki, aż do 55 gdzie kończymy z czarnymi orkami(tzw. BO[black orc])
Max bonusu:+20%
Silny przeciwko mistykom
Dostępny w: Broń,bransoleta,hełm,tarcza,kolczyki
Działa na:wszystkich ezoteryków.UWAGA!Bonus działa też na ezoty w świątyni,które w nazwie nie mają członu "ezot.",np. Best Arahan,Best Śmiercionośny
Przydatność:średnio-dobry
Bonus przydaje się od 34lvl(gdzie niektórzy starają się dropnąć rib'a)aż do 50lvl.Dużo jest też misji związanych z ezotami.
Max bonusu:+20%
Maks. PŻ
Dostępny w: zbroja,bransoleta,buty,naszyjnik
Efekt:Podnosi nasze maks. PŻ(HP) o ....
Przydatność:Bardzo dobry
Bon przydatny na każdym lvl,najbardziej na 45-52.
Max bonusu:+800PŻ(HP)Na metin2.us:+2000PŻ(HP)
Maks. PE
Dostępny w: zbroja,bransoleta,buty,naszyjnik
Efekt:Podnosi nasze maks. PE(MP) o ....
Przydatność:zerowa
Bon nie przydaje się nigdy,z powodu bardzo małego maks. bonusu
Max bonusu:+80PE(MP)
Energia życiowa
Dostępny w: broń,tarcza
Efekt:Podnosi naszą witalność o ...
Przydatność:zależy od klasy postaci
Max bonusu:+12 energia życiowa(witalność)
Siła
Dostępny w: broń,tarcza
Efekt:Podnosi naszą siłe o ...
Przydatność:zależy od klasy postaci
Max bonusu:+12 siła
Zręczność
Dostępny w: broń,tarcza
Efekt:Podnosi naszą zręczność o ...
Przydatność:zależy od klasy postaci
Max bonusu:+12 zręczność
Inteligencja
Dostępny w: broń,tarcza
Efekt:Podnosi naszą inteligencje o ...
Przydatność:zależy od klasy postaci
Max bonusu:+12 inteligencja
Szybkość ataku
Dostępny w: buty,hełm
Efekt:Uderzamy szybciej o ...
Przydatność:dobry
Rzadko spotykany bonus
Max bonusu:szybkość ataku+8%
Szybkość zaklęcia
Dostępny w: broń,zbroja
Efekt:Nasze czary regenerują się szybciej o ...
Przydatność:średnio-dobry
Bonus przydaje się na każdym lvl,nie jest jednak niezbędny
Max bonusu:szybkość zaklęcia+20%
Regeneracja PŻ
Dostępny w: hełm,naszyjnik
Efekt:Nasze PŻ(HP) regenerują się szybciej o ...
Przydatność:dobry
Bonus przydaje się na lvl'ach 40-55
Max bonusu:Regeneracja PŻ(HP)+30%
Regeneracja PE
Dostępny w: hełm,naszyjnik
Efekt:Nasze PE(MP) regenerują się szybciej o ...
Przydatność:średni
Bonus przydający się na lvl'ach 35-50,używany najczęściej przez sury i szamanów
Max bonusu:Regeneracja PE(MP)+30%
Szansa na zatrucie
Dostępny w: broń,hełm,?
Efekt:Mamy szanse % na zatrucie przeciwnika
Przydatność:dobry-bardzo dobry
Bonus przydaję się na każdym lvl,najbardziej na lvl'ach 25-35
Max bonusu:Szansa na zatrucie+8%
Szansa na omdlenie
Dostępny w: broń,buty,naszyjnik
Efekt:Mamy szanse % na omdlenie(ogłuszenie[efekt taki jak przy szarży lub uderzeniu miecza]) przeciwnika
Przydatność:dobry
Rzadko spotykany bonus,nie miałem z nim doczynienia
Max bonusu:Szansa na omdlenie+8%
Szansa na spowolnienie
Dostępny w: broń,buty
Efekt:Mamy szanse % na spowolnienie przeciwnika
Przydatność:słaby
Bonus słaby,przydatny jedynie gdy bijemy łuczników
Max bonusu:+8%
Szansa na przeszywające uderzenie
Dostępny w: broń,bransoleta,naszyjnik,?
Efekt:Mamy szanse % na ominięcie obrony przeciwnika
Przydatność:dobry
Bonus przydający się na lvl'ach 45-55
Max bonusu:10%
Szansa na krytyczne uderzenie
Dostępny w: broń,bransoleta,naszyjnik,?
Efekt:Mamy szanse % na zadanie ciosu z podwójną siłą.
Przydatność:Bardzo Dobry
Bonus przydaje się na lvl'ach 45-xx.Najbardziej poszukiwany przez lvl'e 60+
Max bonusu:10%
Absorbowanie obrażeń na PŻ
Dostępny w: zbroja,bransoleta
Efekt:obrarzenia absorbowane przez PŻ Obrażenia są zamieniane na PŻ np obrywamy za 1 k czyli istnieje szansa ...% ze te obrażenia zostaną zamienione na PŻ
Przydatność:??
Max bonusu:+10%
Absorbowanie obrażeń na PE
Dostępny w: zbroja,buty,naszyjnik
Efekt:obrażenia absorbowane przez PE Obrażenia są zamieniane na PE np obrywamy za 1 k czyli istnieje szansa ...% ze te obrażenia zostaną zamienione na PE
Przydatność:??
Max bonusu:+10%
Szansa na blok ciosów skierowanych w ciało
Dostępny w: zbroja,tarcza
Efekt:Szansa na uniknięcie ciosu(kiedy bonus zadziała widać nad nami wtedy napis "miss")
Przydatność:średni
Niezbyt poszukiwany bonus,jednak że czasami przydatny
Max bonusu:+15%
Odporność na:
a)wiatr
b)błyskawice
c)miecze
d)bronie dwuręczne
e)magie
f)sztylety
g)wachlarze
h)dzwony
i)ogień
Dostępny wa,b,e,i)zbroja,bransoleta,hełm
(c,d,f,g,h)zbroja,buty,naszyjnik
Efekt:Odnosimy mniejsze obrażenia od danego żywiołu lub broni(w %)
Przydatność:Odporność na miecze-bardzo cenny bonus,ceny z nim sięgają ostatnio pareset "k" lub nawet dochodzą do paru "kk".
Różne bonusy,najbardziej poszukiwany to bonus odporności na miecze
Max bonusów:wszystkie +15%
Szansa na uniknięcie strzały
Dostępny w:buty,hełm,?
Efekt:Mamy szanse % na uniknięcie strzały
Przydatność:słaby
Słaby bonus,przydaje się tylko walce z łucznikami
Max bonusu:+15%
Niewrażliwy na ...
a)omdlenia
b)spowolnienia
c)zatrucie
Dostępny w:tarcza
Efekt:a)nie da się nas ogłuszyć>>b)nie da się nas spowolnić>>c)nie da się nas zatruć
Przydatność:a)bardzo dobry>>b)słaby>>c)średni
Bonus a) przydaje się na każdym lvl,bonus b) praktycznie jest zbędny,bonus c) jest średni,ale przydatny
Max bonusu: nie sklasyfikowany
Szansa na bonus doświadczenia
Dostępny w: tarcza,naszyjnik,buty
Efekt:??
Przydatność:??
Max bonusu:+20%
Szansa na podwójne wyrzucenie ...:
a)przedmiotów
b)yang
Dostępny w:a)zbroja,kolczyki>>b)tarcza,naszyjnik,buty
Efekt:a) i b) nazwy mówią same za siebie
Przydatność:a)bardzo dobry(efekt taki jak przy rękawicy złodzieja z IS)>>b)dobry
Bonusy bardzo porządne,ale niestety rzadko spotykane
Max bonusu:oba +20%
Wartość ataku
Dostępny w: zbroja,??
Efekt:Podnosi nasz atak o ...
Przydatność:??
Max bonusu:+50
Offline
Lista skrótów klawiaturowych
Generalne Skróty:
Esc : Otwiera systemowe Menu
Enter : Otwiera Chat
H : Otwiera okno pomocy
Z : Podnosi upuszczone przedmioty
~ : Podnosi upuszczone przedmioty
Ctrl + Q : Ukryj/Pokaż Questy
Ctrl + (1 + 9) : Minki
Shift + Enter : Wysyła prywatną wiadomość do osoby o nicku jaki wpiszemy
Print Screen : Tworzy Screena w folderze z grą
Alt : Pokazuje wszystkie nazwy postaci, oraz przedmiotów które nas otaczają
Shift + (1 + 4) : Zmienia grupy szybkich klawiszy (od 1 do 4)
Kamera:
Q : Obraca kamerę zgodnie ze wskazówkami zegara
E : Obraca kamerę przeciwnie ze wskazówkami zegara
R : Przybliża kamerę
F : Oddala kamerę
T : Kamera idzie w dół
G : Kamera idzie do góry
Page up/down : Zoom bliżej/dalej
Poruszanie:
W : Idziesz w przód
A : Idziesz w lewo
S : Idziesz w dół
D : Idziesz w prawo
Strzałki: Poruszanie się
Okienka:
C : Otwiera okno z opisem postaci.
V : Otwiera okno ze skillami postaci.
B : Otwiera okno z emocjami.
N : Otwiera okno z zadaniami.
M : Otwiera większą mapkę.
L : Otwiera archiwum rozmów.
I : Otwiera Inwentarz.
Alt + M : Otwiera okno rozmów
Alt + G : Otwiera okno Gildii
Shift + M : Otwiera i zamyka mini + mapę.
Koń:
Ctrl + H : Pojawianie, znikanie konia.
Ctrl + B : Przywracanie konia
Ctrl + F : Karmienie konia.
Offline
Zielarstwo
Poziom I
Wszystko jak na tacy... NPC: Baek-Go
Wymagany lvl: 15
Mikstura z Korzenia Gango
Składniki: 1 Korzeń Gango
Otrzymywana ilość: 100
Bonus: 50 PŻ natychmiast
Wymagany lvl: 28
Mikstura z Kwiatu Kaki
Składniki: 1 Kwiat Kaki
Otrzymywana ilość: 100
Bonus: 50 PM natychmiast
Wymagany lvl: 24
Mikstura z Kwiatu Brzoskwini
Składniki: 1 Kwiat Brzoskwini
Otrzymywana ilość: 1
Bonus: +15 pkt. szybkości na 3 min.
Wymagany lvl: 16
Mikstura z Pokrzywy
Składniki: 1 Pokrzywa
Otrzymywana ilość: 1
Bonus: +5 pkt. siły na 3 min.
Wymagany lvl: 20
Poziom II
NPC: Yu-Hwan
Wymagany lvl: 30
Woda Young
Składniki: 100x Mikstura z Korzenia Gango + Grzyb Tue
Otrzymywana ilość: 100
Bonus: 100 PŻ natychmiast
Wymagany lvl: --
Woda Bo
Składniki: 100x Mikstura z Kwiatu Kaki + Grzyb Tue
Otrzymywana ilość: 100
Bonus: 100 PM natychmiast
Wymagany lvl: --
Woda Sim
Składniki: Mikstura z Kwiatu Brzoskwini + Bez
Otrzymywana ilość: 1
Bonus: Zwiększa odporność na ataki fizyczne na 3 min.
Wymagany lvl: --
Woda Dok
Składniki: Mikstura z Pokrzywy + Bez
Otrzymywana ilość: 1
Bonus: Zwiększa szansę na krytyczny atak na 3 min.
Wymagany lvl: --
Poziom III
NPC: Hu-Ahn-So
Wymagany lvl: 45
Woda Hwal
Składniki: 100x Woda Young + Morwa
Otrzymywana ilość: 1
Bonus: +3 pkt. szybkości ataku na 3 min.
Wymagany lvl: 50
Woda Mong
Składniki: 100x Woda Bo + Morwa
Otrzymywana ilość: 1
Bonus: Zwiększa odporność na ataki magiczne na 3 min.
Wymagany lvl: 52
Woda SamBo
Składniki: Woda Sim + Róża Alpejska
Otrzymywana ilość: 1
Bonus: +70 pkt. obrony na 3 min.
Wymagany lvl: 48
Woda Zin
Składniki: Woda Dok + Róża Alpejska
Otrzymywana ilość: 1
Bonus: +50 pkt. ataku na 3 min.
Wymagany lvl: 46
Offline
Górnictwo
GÓRNICTWO - w grze wydobywanie kilofem wszystkie minerały
Aby kopać należy mieć: Kilof min. 30 LV
Mając to zakładamy kilof i naciskamy na żyłę, którą kopiemy, kiedy zdobywamy coś, naciskamy Z lub ` aby podnieść rudy.
Za każdą 1 kolejkę kopania rosną pkty górnictwa. Aby mieć lepszy kilof należy mieć ich 6000.
Skąd wziąć kilof? Idziemy do Deokbae, drwala w 2 wiosce. Kupujemy od niego kilof za 80.000. Dużo?
Spokojnie, zwróci się. Można też kupić od graczy, ale uwaga, oni często zawyżają ceny.
RUDA AMETYSTU: występowanie: *świątyni Hwang *góra Suh-Han
RUDA BIAŁEGO ZŁOTA: występowanie: *pustynia Yongbi *świątynia Hwang *seungryong
RUDA DIAMENTU : występowanie: *1 wioska *2 wioska *dolina Seungryong *pustynia Yongbi
RUDA SKAMIENIAŁEGO DRZEWA: występowanie: *1 wioska *2 wioska
RUDA EBONITU: występowanie: *2 wioska *dolina Seungryong *pustynia Yongbi *góra Suh-Han
RUDA JADEITU: występowanie: *2 wioska *seungryong *pustynia
RUDA KRYSZTAŁU: występowanie: *świątynia Hwang *góra Suh-Han *pustynia
RUDA SKAMIENIAŁEGO DRZEWA występowanie: *1 wioska *2 wioska
RUDA KRYSZTAŁ: występowanie: *świątynia Hwang *góra Suh-Han *pustynia
RUDA MIEDZI : występowanie: *1 wioska *2 wioska
RUDA NIEBIAŃSKICH ŁEZ: występowanie: *świątynia Hwang *góra Suh-Han *pustynia
KAWAŁEK PERŁY : występowanie: *dolina Seungryong *pustynia
RUDA SREBRA: występowanie: *1 wioska *2 wioska
RUDA ZŁOTA : występowanie: *1 wioska *2 wioska *dolina Seungryong *pustynia Yongbi
Offline
Często gracze pytają jak się łowi, co można złowić itd., dlatego tutaj znajdą się odpowiedzi na (mam nadzieję) wszystkie nurtujące Was pytania odnośnie tego tematu.
zacząć
Ryby możesz zacząć łowić od momentu kiedy osiągniesz 7 level. Wtedy to, otrzymasz od Kowala zadanie, które będzie polegało na dostarczeniu Rybakowi wędki.
W każdym z królestw możesz znaleźć jednego Rybaka w pobliżu miasta i kilku rozsianych na mapie w pobliżu jezior i morza. Kiedy już do niego trafisz, aby wykonać zadanie zlecone przez Kowala zauważysz, że po kliknięciu Rybaka, na samej górze pojawi się do wyboru quest zatytułowany "Zniżka na wędkę".
Wybierając go dostaniesz propozycję zakupu Zestawu Rybackiego w specjalnej cenie 3.980 Yang (1 wędka, 200 sztuk Papki, 40 robaków). Po otwarciu zestawu pojawi się informacja, iż możesz wziąć udział w zawodach rybackich, polegających na dostarczeniu Rybakowi 5 martwych karasi. Tak rozpoczyna się Twoja pierwsza przygoda z łowieniem ryb.
Pamiętaj, aby wybrać ten quest będąc na 7 levelu, gdyż na późniejszych etapach jest on już niedostępny.
Co dalej?Na ryby możesz udać się w każde miejsce, gdzie widzisz choć trochę wody (ale nie wszędzie można coś złapać!). Przede wszystkim musisz wziąć wędkę w ręce (tak samo jak broń). Następnie klikasz prawym przyciskiem myszy na wybranej przez siebie przynęcie, aby założyć ją na wędkę.
Teraz pozostaje Ci tylko kliknąć spację i oczekiwać, aż Twoja postać zarzuci wędkę. Aby ją później wyciągnąć z wody musisz nacisnąć spację jeszcze raz. Ale nie tak szybko...
(Można także poumieszczać w pasku przynęty i umiejętność łowienia (z zakładki z umiejętnościami ) i wciskać jedynie odpowiednie klawisze)
Po zarzuceniu wędki zaczyna się najciekawsza sprawa i dla wielu najbardziej trudna. Kiedy więc wyciągnąć wędkę z wody? Przede wszystkim musisz poczekać, aż nad Twoją postacią pojawi się symbol chmurki. Oznacza to, że prawdopodobnie coś kręci się obok haczyka.
Co więc zrobić, aby wyciągnięcie ryby, bądź czegoś innego z wody się powiodło? Jest wiele sposobów, którymi kierują się gracze. Musisz sprawdzić, który dla Ciebie jest najlepszy i z którym osiągniesz oczekiwane przez Ciebie rezultaty.
- niektórzy po zniknięciu chmurki liczą do 3 (1, 2, 3..) i powtórnie naciskają spację, aby wyciągnąć wędkę z wody; - możesz także odczekać ok. 1-2 sekundy i próbować dopiero wtedy wyciągać wędkę.
Po wyciągnięciu wędki z wody możesz zobaczyć dwa różne komunikaty w oknie chatu: - jeżeli uda Ci się coś złapać, pojawi się informacja na temat złowionej ryby, bądź rzeczy; - jeżeli natomiast Ci się nie powiedzie, pojawi się informacja, że zgubiłeś przynęte... Nie martw się - zdarza się to każdemu i to dosyć często.
Ulepszanie wędkiIm więcej czasu spędzasz na łowieniu ryb, tym szybciej rosną Twoje umiejętności rybackie (punkty wędki). Liczbę aktualnie posiadanych punktów wędki możesz sprawdzić najeżdżając kursorem na ikonkę wędki w ekwipunku. Kiedy Twoje punkty wędki osiągną 10 (10/10), udaj się do Rybaka, aby ją ulepszyć (za drobną sumę Yang). W zamian otrzymasz Wędkę +2, a Twoja liczba punktów będzie wynosiła znowu 0 (0/20). Po spędzeniu dłuższego czasu na rybach z Wędką +2 osiągniesz 20 punktów (20/20). Zrób wtedy to samo - czyli udaj się do Rybaka, a otrzymasz Wędkę +3, z liczbą punktów 0/40.
FAQ łowienia ryb: 1. Przynętę możesz kupić u któregokolwiek Rybaka.
2. Drobne ryby to przedmiot, którego możesz użyć jako przynętę do złowienia czegoś innego.
3. Aby zabić rybę, musisz kliknąć na niej prawym przyciskiem myszy. W zamian możesz otrzymać: a) martwą rybę; b) ryba może Ci uciec i zniknąć z powrotem w wodzie; c) rybią ość d) małż - z której, jeśli będziesz mieć szczęście - możesz uzyskać perłę. (naciśnięcie prawym przyciskiem w ekwpiunku)
4. Aby upiec martwą rybę musisz kupić u rybaka Drewno Na Opał (20.000 Yang) i kliknąć na nim prawym przyciskiem myszy. Wystarczy teraz tylko użyć ryby na płonącym ognisku. Nie trzeba ich rozdzielać, można upiec ich kilka naraz - np. mając połączone 7 martwych karasi, klikamy i przenosimy je na ognisko - i juz wszystkie siedem mamy upieczone.
5. U Rybaka możesz kupić specjalny Marmur Rybacki (2.000 Yang), który pokaże Ci jaka ryba kręci się wokół haczyka. Działa on przez 10 minut, a ponadto zwiększa szansę złapania ryby o 2%.
6. Księgi umiejętności rybackich zwiększają o 2% szansę na złapanie rzadkiej ryby przez okres 10 minut.
7. Rodzaj złowionej ryby zależy od miejsca połowu. Więcej rzadkich ryb można znaleźć w 2 wiosce.
8. Na rynku możesz kupić od razu Wędkę +2. Będzie działała tak, jakbyś ulepszył już swoją.
Co możesz wyciągnąć z wody?
Ryby - Drobne Ryby (używane jako przynęta) - Karaś (po upieczeniu dodaje +180 hp) - Duży Karaś (po upieczeniu dodaje +350 hp) - Pstrąg Strumykowy (po upieczeniu dodaje +600 hp) - Ryba Mandaryna (po upieczeniu dodaje +180 mp) - Rzeczny Pstrąg (po upieczeniu dodaje +230 mp) - Łosoś (po upieczeniu dodaje +350 mp) - Pstrąg Tęczowy (po upieczeniu dodaje +600 mp) - Karp (po upieczeniu, prędkość poruszania +20 przez okres 10 minut) - Karp Trawiasty (po upieczeniu, szybkość ataku +20 przez 20 minut) - Węgorz (po upieczeniu, siła +10 przez 10 minut) - Krasnopiórka (po upieczeniu, zręczność +10 przez 10 minut) - Tenchi (dodaje natychmiastowo +230 hp) - Ryba Lotosu (dodaje natychmiastowo +500 hp) - Sum (dodaje natychmiastowo +600 mp) - Okoń - (usuwa złe efekty) natychmiast przerywa spowolnienie lub zatrucie - Kości Ryby - przydają się do ulepszenia niektórych przedmiotów na +7, także nie warto się pozbywać wszystkich
Farby - Farby (brązowa, biała, czerwona, czarna i blond) - Wybielacz (Używany, aby przywrócić Twój oryginalny kolor włosów)
Itemy- Złoty Pierścień - Srebrna Szkatułka - Płaszcz Uciekiniera - przedmiot który noszony, ukrywa Twoją rangę - może być noszony przez 4 godziny - Pierścień Lucy - chroni przed dropem przedmiotów z ekwipunku - Rękawica Króla Przepowiedni - Twoja ranga za zabijane potwory rośnie deukrotnie szybciej - Symbol Króla Przepowiedni - Twoja Ranga za zabijane potwory rośnie czterokrotnie szybciej - Fasolka Zen - Zwiększa Twoja Rangę o 500 punktów - Małż - można z niej otrzymać perły (po naciśnięciu prawym przyciskiem w ekpipunku małż znika i zostaje perła lub kawałek kamienia) - Inne itemy
Offline
Kamienie Duszy
Kamień Duszy Penetracji
Można Włożyć Do Broń
Zwiększa Szanse Na Przeszywające Uderzenie
+0 = 1% Szansa Na Przeszywające Uderzenie
+1 = 2% Szansa Na Przeszywające Uderzenie
+2 = 3% Szansa Na Przeszywające Uderzenie
+3 = 5% Szansa Na Przeszywające Uderzenie
+4 = 8% Szansa Na Przeszywające Uderzenie
Kamień Duszy Śmierci
Można Włożyć Do Broń
Zwiększa Szanse Na Krytyczne Uderzenie
+0 = 1% Szansa Na Krytyczne Uderzenie
+1 = 2% Szansa Na Krytyczne Uderzenie
+2 = 3% Szansa Na Krytyczne Uderzenie
+3 = 5% Szansa Na Krytyczne Uderzenie
+4 = 8% Szansa Na Krytyczne Uderzenie
Kamień Duszy Powtórki
Można Włożyć Do Broń
Zwiększa Szybkość Zaklęcia
+0 = Zwiększa Szybkość Zaklęcia +5%
+1 = Zwiększa Szybkość Zaklęcia +8%
+2 = Zwiększa Szybkość Zaklęcia +12%
+3 = Zwiększa Szybkość Zaklęcia +17%
+4 = Zwiększa Szybkość Zaklęcia +25%
Kamień Duszy Wojownika
Można Włożyć Do Broń
Silny Przeciwko Wojownikom
+0 = Silny Przeciwko Wojownikom +5%
+1 = Silny Przeciwko Wojownikom +8%
+2 = Silny Przeciwko Wojownikom +12%
+3 = Silny Przeciwko Wojownikom +17%
+4 = Silny Przeciwko Wojownikom +25%
Kamień Duszy Ninij
Można Włożyć Do Broń
Silny Przeciwko Ninjiom
+0 = Silny Przeciwko Ninjiom +5%
+1 = Silny Przeciwko Ninjiom +8%
+2 = Silny Przeciwko Ninjiom +12%
+3 = Silny Przeciwko Ninijom +17%
+4 = Silny Przeciwko Ninjiom +25%
Kamień Duszy Sury
Można Włożyć Do Broń
Silny Przeciwko Sura
+0 = Silny Przeciwko Sura +5%
+1 = Silny Przeciwko Sura +8%
+2 = Silny Przeciwko Sura +12%
+3 = Silny Przeciwko Sura +17%
+4 = Silny Przeciwko Sura +25%
Kamień Duszy Szamana
Można Włożyć Do Broń
Silny Przeciwko Szamanom
+0 = Silny Przeciwko Szamanom +5%
+1 = Silny Przeciwko Szamanom +8%
+2 = Silny Przeciwko Szamonom+12%
+3 = Silny Przeciwko Szamanom +17%
+4 = Silny Przeciwko Szamanom +25%
Kamień Duszy Uniku
Można Włożyć Do Zbroji
Zwiększa Szanse Na Uniknięcie Strzały
+0 = Szansa Na Uniknięcie Strzały 1%
+1 = Szansa Na Uniknięcie Strzały 2%
+2 = Szansa Na Uniknięcie Strzały 3%
+3 = Szansa Na Uniknięcie Strzały 5%
+4 = Szansa Na Uniknięcie Strzały 8%
Kamień Duszy Uchylenia
Można Włożyć Do Zbroji
Zwiększa Szanse Na Blok Ciosu Skierowanych W Ciało
+0 = 1% Szansa Na Blok Ciosu Skierowanego w Ciało
+1 = 2% Szansa Na Blok Ciosu Skierowanego w Ciało
+2 = 3% Szansa Na Blok Ciosu Skierowanego w Ciało
+3 = 5% Szansa Na Blok Ciosu Skierowanego w Ciało
+4 = 8% Szansa Na Blok Ciosu Skierowanego w Ciało
Kamień Duszy Magii
Można Włożyć Do Zbroji
Dodaje PE
+0 = Maksymalne PE +30
+1 = Maksymalne PE +60
+2 = Maksymalne PE +90
+3 = Maksymalne PE +120
+4 = Maksymalne PE +150
Kamien Duszy Witalności
Można Włożyć Do Zbroji
Dodaje PŻ
+0 = Maksymalne PŻ +50
+1 = Maksymalne PŻ +100
+2 = Maksymalne PŻ +150
+3 = Maksymalne PŻ +200
+4 = Maksymalne PŻ +300
Kamień Duszy Przyśpieszenia
Można Włożyć Do Zbroji
Zwiększa Szybkość Poruszania Się
+0 = Szybkość Poruszania Się 5%
+1 = Szybkość Poruszania Się 10%
+2 = Szybkość Poruszania Się 15%
+3 = Szybkość Poruszania Się 20%
+4 = Szybkość Poruszania Się 30%
Kamień Duszu Potwora
Można Włożyć Do Broń
Zwiększa Siłe Przeciwko Potworom
+0 = Siła Przeciwko Potworom 1%
+1 = Siła Przeciwko Potworom 2%
+2 = Siła Przeciwko Potworom 3%
+3 = Siła Przeciwko Potworom 5%
+4 = Siła Przeciwko Potworom 8%
Kamień Duszy Obrony
Można Włożyć Do Zbroji
Zwiększa Obrone
+0 = Obrona +2
+1 = Obrona +4
+2 = Obrona +6
+3 = Obrona +10
+4 = Obrona +15
Offline
Itemki i Bonus
Amulet Orka służy do ulepszenia
Skórzane Buty na +5
Wodny Wachlarz na +6
Złote Buty na +5
Buty z Brązu na +5
Dzwon fontanny +6 (2 sztuki)
Kamienny wachlarz +5 (2 sztuki)
Amulet orka+ służy do ulepszenia:
Ebonitowy Naszyjnik na +6
Agatowy Naszyjnik na +6
Jadeitowy Naszyjnik na +6
Naszyjnik z białego złota na +6
Perłowy Naszyjnik na +6
B
Biała flaga służy do ulepszenia:
Hełm z 21 poziomu na +5
Bez służy do patrz poradnik
Biała perła służy do ulepszenia:
Lodowej Iglicy na +7 (wraz z Udkami żaby)
Zbroja Łuskowa na +7 (wraz z klejnotami demona + 2 szt)
hełmu z 41 poziomu (wraz z udkami żaby)
Krwawy Miecz na +7 (wraz z klejnotem demona 2 szt)
Miecz Latającego Maga na +7
Kryształowy Naszyjnik na +7 (wraz z liść 2 szt)
Biała wstęga służy do ulepszenia:
Miecz Stożkowy na +8
Pajęcza Włócznia na +7
Hełm Tradycyjny na +8
Miecz Stożkowy na +7
Szeroki Miecz na +8 (2 sztuki)
Długi Miecz na +8 (2 sztuki)
Srebrna Bransoletka na +8 (2 sztuki)
Gilotynowe Ostrze na +7 (2 sztuki)
Biała wstęga+ służy do ulepszenia:
Hełm Tradycyjny na +8
Szeroki miecz na +8 (2 sztuki)
C
Cerwona wstęga służy do ulepszenia:
Czerwony Żeńszeń służy do karmienia konia
D
Diament służy do tworzenia slotów w biżuterii, w które później można umieszczać uszlachetnione rudy.
E
Ezoteryczny Przewodnik służy do ulepszania:
każdą zbroje (szaman, wojownik, sura, ninja) z poziomów 26,34,42 na +6
Nóż Szczęścia na +6 (2 sztuki)
Krótki Nóż na +6
każde kolczyki z poziomów 33, 38, 42 (ebonitowe, perlowe, z bialego zlota) na +6
Ezoteryczny Przewodnik+ służy do ulepszania:
Kamienny Wachlarz na +6
Pięciokątna Tarcza na +6
F
Flaga służy do ulepszenia:
Kosa Bojowa na +5
Olbrzymi Topór na +5
Trójząb na +5
Halabarda +5
hełm z 21 lvl (prawdopodobnie Żelazny)dla wojownika i sury na +5 (2 sztuki)
Futro białego tygrysa służy do ulepszenia:
Bojowa Tarcza na +8
Futro wilka służy do ulepszenia:
Drewniany Naszyjnik na +7
Futro wilka+ służy do ulepszenia:
Dziewięć Ostrzy na +7
Złota Bransoletka na +7 (2 potrzebne)
G
Glina służy do ulepszenia:
Glista służy do łowienia ryb.
Grzyb Tue służy do patrz poradnik
H
I
Igła skorpiona służy do ulepszenia:
Kosa Bojowa na +7 (2 sztuki wraz z rybią ością)
Wodny Wachlarz na +7 (2 sztuki wraz z rybią ością)
Skórzane Buty na +7 (2 sztuki wraz z rybią ością)
Trójząb na +7 (2 sztuki wraz z rybią ością)
Halabarda na +7 (2 sztuki wraz z rybią ością)
J
Język żaby służy do ulepszenia:
Lodowej Iglicy na +6
12 duchów na +6
hełmy z 41 poziomu na +6 (2 sztuki)
buty Ekstazyjne, Deszczowe, Ognistego Ptaka na +6 (2 sztuki)
K
Kawałek klejnotu służy do ulepszenia:
każda zbroje (szaman, wojownik, sura, ninja) z poziomów 26,34,42 na +5
każde kolczyków z poziomów 33, 38, 42 (ebonitowe, perlowe, z bialego zlota) na +5
Kawałek lodu+ służy do ulepszenia:
Kawałek kamienia służy do ulepszenia:
Krew małpy służy do ulepszenia:
Kiszki wilka służą do ... robienia kiełbasy Wink
Kawałek zepsutej zbroi służy do ulepszenia:
Pięciokątna Tarcza na +5
Dzwon Fontanny +5 (2 sztuki)
Księga klątw służy do ulepszenia:
Pięciokątnej Tarczy na +9 (2 sztuki wraz z małż)
Żądłowy Wachlarz na +9 (wraz z małż)
Księga klątw+ służy do ulepszenia:
Wachlarz Feniksa na +6
magiczny dzwon na +6
Czarna Okrągła Tarcza na +7 ( 2 sztuki)
Kłąb nici służy do ulepszenia:
Pajęcza Włócznia na +8
Gizarma na +8
Gilotynowe Ostrze na +8 (2 sztuki)
Klejnot demona służy do ulepszenia:
Krwawy miecz na +7 (2 szt wraz z białą perłą)
Klejnot demona+ służy do ulepszenia:
Zbroja Łuskowa na +7 (2 szt wraz z białą perłą)
Korzeń gango służy do patrz poradnik
Krem do twarzy służy do ulepszenia:
Tradycyjny Hełm na +9
Srebrna Bransoletka na +9 (2 sztuki)
Pajęczna Włócznia na +9 (2 sztuki)
Gizarma na +9 (2 sztuki)
Kwiat brzoskwini służy do patrz poradnik
Kwiat kaki służy do jak wyżej
Kamień fundacyjny służy do budowy zamku gildii
L
Liść służy do ulepszenia:
Kryształowy Naszyjnik na +7 (wraz z białą perłą)
M
Małż służy do ulepszenia:
Lwia Płytowa Zbroja na +8 (wraz z ząb orka 2 sztuki)
Śmiertelna Zbroja na +8 (wraz z ząb orka 2 sztuki)
Smocza Zbroja na +8 (wraz z ząb orka 2 sztuki)
Upiorna Zbroja na +8 (wraz z ząb orka 2 sztuki)
Zbroja Yin Yang na +9 (wraz z ogon węża 2 sztuki)
Zbroja Yin Yang na +8 (wraz z ząb orka 2 sztuki)
Kosa Bojowa na +8 (wraz z worek z pajęczą trucizną)
Hełm z 21 poziomu na +8 (wraz z worek z pajęczą trucizną)
Olbrzymi Topór na +8 (wraz z worek z pajęczą trucizną)
Żądłowy Wachlarz na +8 (wraz ze szponem skorpiona)
Żądłowy Wachlarz na +9 (wraz zksięgą klątw)
Halabarda na +8
Krótki Nóż na +8 (wraz z ogon skorpiona)
Martwa ryba{np. Martwa Ryba Mandaryna, Martwy Karaś [w misji nazwany Okoń] } ryby po upieczeniu mozna zjesc wiecej informacji w tym temacie: Łowienie Ryb
Marchewka służy do karmienia konia
Mikstura{zielona [przyśpiesza atak], fioletowa [przyśpiesza ruch], czerwona [regeneruje punkty życia], niebieska [regeneruje mane]}
N
Niedźwiedzia skóra służy do ulepszenia:
Szeroki Miecz na +7
Srebrna Bransoletka na + 7
Sejmitar na +6
Miecz Stożkowy na +6
Niedźwiedzia skóra+ służy do ulepszenia:
Nieznane lekarstwo służy do ulepszenia:
Magiczny Dzwon na +5
Nieznane lekarstwo+ służy do ulepszenia:
Lodowa Iglica na +5
Upiorna Maska na +5
hełmy z 41 poziomu na +5 (2 sztuki)
Kryształowa Bransoleta na +5 (2 sztuki)
Nos świni służy do ulepszenia:
Nieznany talizman służy do ulepszenia:
Naszyjnik z białego złota na +7 (2 sztuki wraz z ością ryby)
Agatowy Naszyjnik na +7 (2 sztuki wraz z ością ryby)
Jadeitowy Naszyjnik na +7 (2 sztuki wraz z ością ryby)
Perłowy Naszyjnik na +7 (2 sztuki wraz z ością ryby)
Dzwon fontanny +7 (wraz z ością ryby)
Nieznany talizman+ służy do ulepszenia:
Krwawy Miecz na +5
Miecz Latającego Maga na +6
Nogi pająka służą do ulepszenia:
Butów Ognistego Ptaka na +5 (2sztuki)
Wachlarz Feniksa na +5
Czarna Okrągła tarcza na +5
O
Oczy pająka służą do ulepszenia:
każdej zbroji (szaman, wojownik, sura, ninja) z poziomów 26,34,42 na +7 z Rybią ością
każde kolczyki z poziomów 33, 38, 42 (ebonitowe, perlowe, z bialego zlota) na +7 (wraz z rybią ością)
Krótki Nóż na +7 (wraz z rybią ością)
Nóż Szczęścia na +7 (wraz z rybią ością)
Ogon skorpiona służy do ulepszenia:
Skórzane Buty na +6
Złote Buty na +5
Kosa Bojowa na +6
Halabarda na +6
Olbrzymi Topór na +6
Hełm z 21 poziomu na +6 (2 sztuki)
Krótki Nóż na +8 (wraz z małż)
Ogon węża + służy do ulepszenia:
zbroje z 48, 54 i 61 levelu na +5 (2 sztuki)
Kryształowe Kolczyki na +5
Ornament służy do ulepszenia:
Zbroje 0-18 na +8
P
Papka służy do łowienia ryb.
Pokrzywa służy do patrz poradnik
Pień Drzewa służy do budowy zamku
Pamiątka Po Demonie służy do ulepszenia
Krwawy Miecz na +6
Pajęcza Sieć służy do ulepszenia
hełm z 21 poziomu na +7 (2 sztuki wraz z Rybią Ością)
Miecza Barbarzyńcy na +7 (2 sztuki wraz z Rybią Ością)
R
Rybia Ość służy do ulepszenia:
Lwia Płytowa Zbroja na +7 (wraz z oczami pajaka)
Kosa Bojowa na +7 (wraz z igłą skorpiona 2x)
Skórzane Buty na +7 (wraz z igłą skorpiona 2x)
Hełm z 21 poziomu na +7 (wraz z pajęczą siecią 2x)
Trójząb na +7 (wraz z igłą skorpiona 2x)
Halabarda na +7 (wraz z igłą skorpiona 2x)
Dzwon fontanny +7 (wraz z nieznanym talizmanem)
Miecz Barbarzyńcy na +7 (wraz z pajęczą siecią 2x)
każde kolczyki z poziomów 33, 38, 42 (ebonitowe, perlowe, z bialego zlota) na +7 (wraz z oczami pająka)
Krótki Nóż na +7 (wraz z oczami pająka)
Nóż Szczęścia na +7 (wraz z oczami pająka)
S
Shiriken służy do ulepszenia:
Ebonitowy Naszyjnik na +5 (2 sztuki)
Naszyjnik z białego złota +5 (2 sztuki)
Perłowy Naszyjnik na +6 (2 sztuki)
Krótki Nóż na +5
Nóż szczęścia na +5
Sztylet Nożycowy na +7
Shiriken+ służy do ulepszenia:
Miecz Barbarzyńcy na +6 (2 sztuki)
Miecz Storczykowy na +6 (2 sztuki)
Srebrny Miecz na +6 (2 sztuki)
Półtoraręczny Miecz na +6 (2 sztuki)
Łuk Czerwonego Oka +6 (2 sztuki)
Agatowa Bransoleta na +6 (2 sztuki)
Bransoletka z białego złota +6 (2 sztuki)
Ebonitowa Bransoleta na +6 (2 sztuki)
Siano służy do karmienia konia
Sieć pająka służy do ulepszenia:
Skóra tygrysa służy do ulepszenia:
Żurawi wachlarz na +7 (podobno 2 sztuki)
Skóra węża słuzy do ulepszania:
Ulepsza pancerze z 42 poziomu na +9 (2 sztuki) wraz z małżem
Stłuczona porcelana służy do ulepszenia:
Szeroki Miecz na +9 (2 sztuki)
Szpon wilka służy do ulepszenia:
Szpon wilka+ służy do ulepszenia:
Szpon tygrysa służy do ulepszenia:
Szpon skorpiona służy do ulepszenia:
Tarczy Pięciokątnej na +8 (2 sztuki wraz z małżem)
Żądłowy Wachlarz na +8 (wraz z Małżem)
T
U
W
Worek z pajęczą trucizną służy do ulepszenia:
Kosa Bojowa na +8 (wraz z małż)
Hełm z 21 poziomu na +8 (wraz z małż)
Olbrzymi Topór na +8 (wraz z małż)
Z
Zardzewiałe ostrze służy do ulepszenia:
Miecz Barbarzyńcy na +5
Miecz Storczykowy na +5
Srebrny Miecz na +5
Półtoraręczny Miecz na +5
Agatowa Bransoleta na +5
Ząb dzika służy do ulepszenia:
Ząb dzika+ służy do ulepszenia:
Ząb orka służy do ulepszenia:
Lwia Płytowa Zbroja na +8 (2 sztuki wraz z małż)
Smocza Zbroja na +8 (2 sztuki wraz z małż)
Śmiertelna Zbroja na +8 (2 sztuki wraz z małż)
Ebonitowe Kolczyki na +8 (2 sztuki wraz z małż)
Upiorna Zbroja na +8 (2 sztuki wraz z małż)
Ząb orka+ służy do ulepszenia:
Ebonitowe Kolczyki na +9 (2 sztuki wraz z małż)
Zużyty czarny uniform służy do ulepszenia:
Buddyjska Zbroja Płytowa na +9
Zużyty czarny uniform+ służy do ulepszenia:
Tarczy Bojowej na +9
Ź
Ż
Żółć niedźwiedzia służy do ulepszenia:
Złote Kolczyki na +7
Złoty dzwon +7 ( 2 sztuki)
Żółć niedźwiedzia+ służy do ulepszenia:
Tarcza Bojowa +7
Żabie udka służy do ulepszenia:
Lodowej Iglicy na +7 (2 sztuki wraz z Biała perła)
hełmu z 41 poziomu (2 sztuki wraz z Biała perła)
Offline
Postacie:
Od 5 poziomu można wybrać dwie dostępne moce. Po zdobyciu każdego następnego poziomu postać otrzymuje 1 punkt umiejętności, który może przydzielić do pięciu lub sześciu czarów. Jeżeli jakaś umiejętność osiągnie poziom 17 może starać się o podniesienie umiejętności do poziomu Master. Szansa wzrasta o 25% aż do 20 poziomu gdzie szansa wynosi 100%. W przypadku nie wejścia już na 17 poziomie wielu graczy stosuje opaskę zapomnienia, która przywraca jeden punkt danej umiejętności. Jeśli chcemy zmienić moc musimy pójść do staruszki i zapłacić pewną ilość yang. Otrzymujemy wtedy wszystkie wydane punkty umiejętności (punkty zdobyte za pomocą ksiąg umiejętności nie liczą się). Po osiągnięciu tego poziomu, aby ulepszyć umiejętność trzeba użyć Ksiąg Umiejętności. Z każdym poziomem potrzeba o jedną księgę więcej. Czytanie księgi nie zawsze daje efekt a w przeciągu 24 godzin można przeczytać 1 księgę. Istnieją również instrukcje, które dają o wiele większą szansę podniesienia poziomu umiejętności. Po poziomie Master 10 następuje poziom Grand. W sumie, aby zakończyć poziom Master potrzeba 55 pomyślnie przeczytanych ksiąg. Po osiągnięciu poziomu G, aby ulepszać umiejętność potrzeba kamienia duchowych i sporej ilości rangi. Na każdy poziom przypada 1 kamień duchowy i o 500 rangi więcej na każdy poziom. Tak jak w przypadku ksiąg umiejętności użycie kamienia duchowego nie zawsze daje efekt. Jeśli ulepszenie się nie powiedzie tracimy tylko połowę potrzebnej rangi. Po osiągnięciu poziomu Grand 10 i wydaniu 275000 rangi umiejętność wchodzi na najwyższy poziom - Perfect. Po osiągnięciu poziomu P nie można już ulepszać umiejętności.
Wojownik
Jest postacią głównie ofensywną, potrafi używać broni dwuręcznych oraz mieczy jednoręcznych. Dla początkujących najlepsza klasa postaci. Jest niezwykle prosty i łatwy do gry. Charakteryzuje się dużymi obrażeniami fizycznymi.
- Ataki wojowników body mają kontaktowy charakter. Body skupia się na jak największych obrażeniach. Duże obrażenia i szybkość sprawiają, że body przyciąga nowych graczy.
- Moc umysłu (Mental) - w przeciwieństwie do body skupia się bardziej na defensywie niż ofensywie. Mental również potrafi osiągnąć wielki dmg, ale jego atutem jest potężna ilość obrony.
Ninja
Korzysta ze sztyletów, łuków, a także jednoręcznych mieczy. Podczas nauki swoich umiejętności ninja uczy się także zatruwania przeciwników.
- Umiejętność zabójcy (Dagger) - walczy niezwykle szybkimi sztyletami. Gdy osiągnie najwyższy stopień umiejętności jest nie do pokonania w ciągu pierwszych 5 sekund walki. Jego czary łatwo zatruwają przeciwników.
- Umiejętność łucznictwa (Archer) - jego główną bronią jest łuk. Posiada bardzo silne czary atakujące z dystansu. Warto dodać, że ta postać ma największe szanse w umiejętności na zatrucie przeciwnika. Jego czary łatwo zatruwają przeciwników.
Szaman
Używa dzwonów i wachlarzy. Wspomaga innych graczy magią błyskawic lub smoka. Potrafi pomagać innym klasom podczas walki czarami wspomagającymi, co nie znaczy, że sam nie może ich użyć
- Magia boga smoków (Dragon) - posiada potężne zaklęcia boga smoka pozwalające niszczyć duże grupy potworów, specjalizuje się atakami ognistymi. Główną siłą tej profesji są buffy - czary wspomagające, jak Pomoc Smoka (szansa na krytyczny cios), Błogosławieństwo (odporność na ataki fizyczne), czy Odbicie (szansa na odbicie ciosu w stronę wroga)
- Magia natury (Healer) - bardziej wyspecjalizowana w walce podobnie jak dragon, jednak skupia się bardziej na PvP(pojedynkach). Posiada ataki dystansowe i - jako jedyna - możliwość leczenia.Jest nią trudniej expić jednak traci się mniej potów. Z powodu umiejętności "Leczenie" postać tę często zapraszają do grup. Leczenie również potrafi uleczyć negatywne bonusy takie jak: otrucie, spowolnienie, czy płonięcie. Postać ta posiada również czar zwiększający szybkość poruszania jak i czarów.
Sura
Wojownicy, którzy uzyskali magiczne zdolności po wyhodowaniu na swej ręce demonicznego nasienia. Używają mieczy jednoręcznych, nadrabiają jednak tą stratę mocnymi czarami ofensywnymi i defensywnymi. Jest to postać przejściowa między wojownikiem a szamanem.
- Czarna magia (Black Magic) - bardziej szaman niż wojownik. Skupia się na silnych, ofensywnych czarach dystansowych. Postacią tą trudniej jednak zdobywać doświadczenie. Sura Czarnej Magii jest niezwyciężony w eksterminacji innych postaci
- Magia broni (Weapon) - bliższy wojownikowi niż szamanowi. Ma silne, ofensywne czary kontaktowe. Skupia się na zadaniu obrażenia jak największej ilości przeciwników, z czasem również znacząco podnosi swe umiejętności defensywne.
Pewnie zastanawiasz się która postać jest najlepsze i którą wybrać, każda ma swoje plusy, jak i mi
Offline
Slang w M2:
Jak każda gra tak i metin2 posiada swój słowniczek:
AoE (Area of Effect) - obszar dzialania, bicie kilku mobow na raz jednym skillem (czyli skill AoE, to taki, ktory zadaje obrazenia kilku mobom naraz)
B> (Buy) - Patrz: WTB
DMG (damage) - Obrazenia.
Duel - Pojedynek
Eq (Equipment) - Ekwipunek.
Event - Jakies wydarzenie w grze (np. turniej lub raid).
Exp (Experience) - Doswiadczenie.
HP (Hit Points) - Punkty zycia.
Item - Przedmiot.
KS (Kill stealing) - Bicie potwora z ktorym juz ktos walczy.
Lvl (Level) - Poziom.
Mob (Mobile) - Potwor (mobile, bo "ruchomy").
Newbie - Gracz poczatkujacy, ktory dopiero poznaje zasady gry (Nie mylic z Noobem).
Noob - Gracz, ktory nie za bardzo zna zasady gry, przez co utrudnia zycie innym (Nie mylic z Newbie).
NPC (Non Playable Character) - Wszelkiego rodzaju postacie sterowane przez komputer (jak np. Straznik Miejski lub Handlarz w Metinie).
Pt (Party) - Grupa.
PvP (Player versus player) - Walka z innym graczem.
Quest - Zadanie.
Raid - Event, w ktorym grupa osob zbiera sie by pokonac jakiegos szczegolnie silnego moba (bossa).
S> (Sell) - Patrz: WTS.
Skill - Umiejetnosc.
WTB (Want to buy) - Chce kupic (np. WTB Dlugi Miecz +5).
WTS (Want to sell) - Chce sprzedac (np. WTS Dlugi Miecz +5).
M1,M2..,M10 - poziom skilla na poziomie mistrzowskim (Master Skill).
relog - wylogowanie sie i ponowne zalogowanie(przelogowanie).
z/w - zaraz wracam.
Poty (Potions) - miksturki.
lootować - zdobywać przedmioty z potworów.
Dropic,dropniecie - upuszczenie itemka przez gracza lub moba.
rib - Red Iron Blade - Ostrze z Czerwonej Stali.
fms - Full Moon Sword - Miecz Pełni Księżyca.
AFK (Away from keyboard) - Z dala od klawiatury.
BBL (Be back later) - Bede pozniej.
BRB (Be right back) - Zaraz wracam.
BTW (By the way) - Przy okazji.
CU / CYA (See you) - Do zobaczenia.
GL (Good Luck) - Powodzenia.
LMAO (Laugh my ass off) - Smieje sie do rozpuku.
LOL (Lots of laugh) - Kupa smiechu.
NP (No Problem) - Nic nie szkodzi / Nic sie nie stalo / Nie ma za co.
ROTFL (Rolling on the floor laughing) - Tarzam sie ze smiechu.
IMO (In my opinion) - Moim zdaniem.
W8 (Wait) - Poczekaj
Offline
Spis bossów:
W tym dziale znajdziesz spis bossów i pod bossów.
Poziom: Nazwa: Atak: Zdjęcie:
9 lvl Cung - Mok ok. 32 - 41
10 lvl Jug - Hyul ok. 40 - 49
16 lvl Mu - Rang ok. 45 - 56
21 lvl Young - Ji ok. 44 - 52
22 lvl Mi - Jung ok. 59 - 70
22 lvl Li - An ok. 55 - 71
23 lvl Eun - Jung ok. 59 - 70
28 lvl Se - Rang ok. 51 - 90
30 lvl Skalista małpa brak informacji
30 lvl Lykos ok. 50 - 96
31 lvl Scrofa ok. 65 - 84
31 lvl Jin - Hee ok. 53 - 101
32 lvl Mahon ok. 72 - 110
33 lvl Bera ok. 72 - 85
35 lvl Tigris ok. 67 - 101
37 lvl Bo ok. 62 - 115
39 lvl Goo - Pae ok. 64 - 120
42 lvl Bestialski kapitan ok. 65 - 126
43 lvl Chodząca małpa brak informacji
45 lvl Chuong ok. 70 - 133
50 lvl Wódz orków ok. 77 - 142
54 lvl Ezoteryk przywoływacz ok. 83 - 150
55 lvl Małpi lord brak informacji
60 lvl Królowa pająków ok. 53 - 96
60 lvl Ogromny zarażony nosiciel ok. 118 - 140
65 lvl Król pająków ok. 50 - 101
67 lvl Olbrzymi pustynny żółw ok. 100 - 190
70 lvl Lodowa wróżka ok. 104 - 190
72 lvl Dziewięć ogonów ok. 109 - 200
73 lvl Ognisty król ok. 108 - 203
73 lvl Hae - Tae ok. 122 - 185
75 lvl Zjawa żółtego tygrysa ok. 110 - 210
75 lvl Król demonów ok. 111 - 208
75 lvl Demoniczna bestia ok. 145 - 175
75 lvl Czerwony smok ok. 105 - 205
77 lvl Tysięczny wojownik brak informacji
78 lvl Umarły rozpruwacz ok. 114 - 215
84 lvl Olbrzymi duch drzewa brak informacji
86 lvl Olbrzymi władca duchów drzew brak informacji
Lista będzie oczywiście aktualizowana...
Offline
Doświadczenie (PD):
Zastanawiasz się ile PD dają Ci potwory ? ile PD potrzeba do kolejnego lvl ?
Doświadczenie zdobywa się za zabijanie potworów, jeżeli potwór ma:
10 lvl wiecej niz Ty - 150% PD
9 lvl wiecej niz Ty - 145% PD
8 lvl wiecej niz Ty - 140% PD
7 lvl wiecej niz Ty - 135% PD
6 lvl wiecej niz Ty - 130% PD
5 lvl wiecej niz Ty - 125% PD
4 lvl wiecej niz Ty - 120% PD
3 lvl wiecej niz Ty - 115% PD
2 lvl wiecej niz Ty - 110% PD
1 lvl wiecej niz Ty - 105% PD
Taki sam lvl jak Ty - 100% PD (Normalnie)
1 lvl mniej niz Ty - 100% PD (Normalnie)
2 lvl mniej niz Ty - 98% PD
3 lvl mniej niz Ty - 96% PD
4 lvl mniej niz Ty - 94% PD
5 lvl mniej niz Ty - 92% PD
6 lvl mniej niz Ty - 90% PD
7 lvl mniej niz Ty - 85% PD
8 lvl mniej niz Ty - 80% PD
9 lvl mniej niz Ty - 70% PD
10 lvl mniej niz Ty - 50% PD
11 lvl mniej niz Ty - 30% PD
12 lvl mniej niz Ty - 20% PD
13 lvl mniej niz Ty - 10% PD
14 lub wiecej lvl mniej niz Ty - 0% PD (0 lub 1 PD)
Ilość doświadczenia na kolejny lvl:
1 lvl - 300 PD
2 lvl - 800 PD
3 lvl - 1,500 PD
4 lvl - 2,500 PD
5 lvl - 3,300 PD
6 lvl - 7,200 PD
7 lvl - 11,000 PD
8 lvl - 17,000 PD
9 lvl - 24,000 PD
10 lvl - 33,000 PD
11 lvl - 43,000 PD
12 lvl - 58,000 PD
13 lvl - 76,000 PD
14 lvl - 100,000 PD
15 lvl - 130,000 PD
16 lvl - 169,000 PD
17 lvl - 219,000 PD
18 lvl - 290,000 PD
19 lvl - 365,000 PD
20 lvl - 472,000 PD
21 lvl - 610,000 PD
22 lvl - 705,000 PD
23 lvl - 813,000 PD
24 lvl - 937,000 PD
25 lvl - 1,077,000 PD
26 lvl - 1,236,000 PD
27 lvl - 1,418,000 PD
28 lvl - 1,624,000 PD
29 lvl - 1,857,000 PD
30 lvl - 2,122,000 PD
31 lvl - 2,421,000 PD
32 lvl - 2,761,000 PD
33 lvl - 3,144,000 PD
34 lvl - 3,580,000 PD
35 lvl - 4,073,000 PD
36 lvl - 4,632,000 PD
37 lvl - 5,194,000 PD
38 lvl - 5,717,000 PD
39 lvl - 6,264,000 PD
40 lvl - 6,837,000 PD
41 lvl - 7,600,000 PD
42 lvl - 8,274,000 PD
43 lvl - 8,990,000 PD
44 lvl - 9,753,000 PD
45 lvl - 10,560,000 PD
46 lvl - 11,410,000 PD
47 lvl - 12,320,000 PD
48 lvl - 13,270,000 PD
49 lvl - 14,280,000 PD
50 lvl - 15,340000 PD
Nie długo PD, do kolejnych lvl.
Offline
Kamienie Metin:
W tym dziale znajdziesz spis wszystkich kamieni metin.
Poziom: Nazwa: Spotkać można w: Zdjęcie:
5 lvl Metin Cierpienia Pierwszej wiosce
10 lvl Metin Walki Pierwszej wiosce
15 lvl Metin Bitwy Pierwszej wiosce
20 lvl Metin Chciwości Pierwszej wiosce
25 lvl Metin Czerni Drugiej wiosce
30 lvl Metin Ciemności Drugiej wiosce
35 lvl Metin Zazdrości Drugiej wiosce
40 lvl Metin Duszy Pustynia, dolina
45 lvl Metin Cienia Pustynia, dolina
50 lvl Metin Twardości Pustynia
55 lvl Metin Diabła Świątynia w dolinie smoka, góra
60 lvl Metin Upadku Piekło
65 lvl Metin Śmierci Góra
70 lvl Metin Morderstwa Piekło
75 lvl Pung Ma Las duchów
80 lvl Ma-An Las duchów
85 lvl Tu-Young Czerwony las
90 lvl Metin Czerwony las
Offline
Rozwinięcie: Zbroje -> Zbroje dla wojownika
Poziom: Nazwa: Obrona: Wygląd:
0 lvl Mnisia Zbroja +12
9 lvl Żelazna Zbroja Płytowa +21
18 lvl Tygrysia Zbroja Płytowa +29
26 lvl Lwia Zbroja Płytowa +38
34 lvl Śmiertelna Zbroja Płytowa +47
42 lvl Smocza Zbroja Płytowa +55
48 lvl Zbroja Płytowa z Łusek +64
54 lvl Złota Zbroja Płytowa +72
61 lvl Zbroja Boga Smoków +81
66 lvl Zbroja z Czarnej Stali +90
Wróć do góry
Zbroje -> Szaty dla szamana
Poziom: Nazwa: Obrona: Wygląd:
0 lvl Błękitna Szata +12
9 lvl Turkusowa Szata +21
18 lvl Różowa Szata +29
26 lvl Miłosna Szata +38
34 lvl Szata Zachodniego Nieba +47
42 lvl Szata Słońca +55
48 lvl Szata Moralności +64
54 lvl Szata Pomarańczowego Kota +72
61 lvl Szata Baronów +81
66 lvl Czarna Szata +90
Wróć do góry
Zbroje -> Szaty dla sury
Poziom: Nazwa: Obrona: Wygląd:
0 lvl Requiem Mail +12
9 lvl Zbroja Płytowa Maga +21
18 lvl Nieszczęsna Zbroja Płytowa +29
26 lvl Upiorna Zbroja Płytowa +38
34 lvl Zbroja Płytowa Yin-Yang +47
42 lvl Mistyczna Zbroja Płytowa +55
48 lvl Mglista Zbroja Płytowa +64
54 lvl Zbroja Twarzy Ducha +72
61 lvl Duchowa Zbroja Płytowa +81
66 lvl Zbroja Płytowa Czarnej Magii +90
Wróć do góry
Zbroje -> Dla ninja
Poziom: Nazwa: Obrona: Wygląd:
0 lvl Błękitne Ubranie +12
9 lvl Kremowe Ubranie +21
18 lvl Czerwone Ubranie +29
26 lvl Ubranie Czerwonej Mrówki +38
34 lvl Ubranie Lwiej Mrówki +47
42 lvl Ubranie Zabójcy +55
48 lvl Ubranie Młodego Smoka +64
54 lvl Ubranie Zabójcy Wiatru +72
61 lvl Ubranie Funkcyjne +81
66 lvl Ubranie Czarnego Wiatru +90
Wróć do góry
Zbroje -> Buty
Poziom: Nazwa: Obrona: Wygląd:
1 lvl Skórzane buty +1
2 lvl Bambusowe buty +2
2 lvl Drewniane buty +2
3 lvl Buty wyszywane złotem +3
3 lvl Skórzane buty +3
4 lvl Złote buty +4
4 lvl Buty z brązu +4
4 lvl Jadeitowe buty +4
5 lvl Extazyjne buty +5
5 lvl Deszczowe buty +5
5 lvl Buty fenixa +5
5 lvl Buty ognistego ptaka +5
Wróć do góry
Zbroje -> Hełmy
Poziom: Nazwa: Obrona: Dla: Wygląd:
0 lvl Tradycyjny Hełm +5 Wojownika
21 lvl Żelazny Hełm +9 Wojownika
41 lvl Upiorna Maska/td> +13 Wojownika
0 lvl Skórzana maska +5 Ninja
21 lvl Maska kolcza +9 Ninja
41 lvl Stalowa maska +13 Ninja
0 lvl Krwawy hełm +5 Sura
21 lvl Wyzywający hełm +9 Sura
41 lvl Zamkowy hełm +13 Sura
0 lvl Czapka mnicha +5 Szaman
21 lvl Czapka fenixa +9 Szaman
41 lvl Świetlista czapka +13 Szaman
Wróć do góry
Zbroje -> Tarcze
Poziom: Nazwa: Obrona: Wygląd:
0 lvl Bojowa tarcza +3
21 lvl Pięciokątna tarcza +4
41 lvl Czarna okrągła tarcza +5
61 lvl Sokola tarcza +7
61 lvl Buddyjska tarcza tygrysa +7
61 lvl Lwia tarcza +8
61 lvl Tarcza smoka +7
Wróć do góry
Bronie -> Dzwonki
Poziom: Nazwa: Atak: Dla: Wygląd:
10 lvl Miedziany Dzwon ok. 13-15 Szamana
15 lvl Srebrny Dzwon ok. 20-26 Szamana
20 lvl Złoty dzwon ok. 25-35 Szamana
30 lvl Antyczny Dzwon ok. 50-70 Szamana
32 lvl Jadeitowy Dzwon ok. 29-39 Szamana
36 lvl Fontanniany Dzwon ok. 41-51 Szamana
40 lvl Morelowy Dzwon ok. 42-60 Szamana
50 lvl Magiczny Dzwon ok. 59-89 Szamana
55 lvl Zloty Robaczy Dzwon ok. 68-90 Szamana
60 lvl Stalowy Robaczy Dzwon ok. 76-104 Szamana
65 lvl Dzwon Burzowego Ptaka ok. 91-129 Szamana
65 lvl Dzwon Nieba i ziemi ok. 72-108 Szamana
Wróć do góry
Bronie -> Broń jednoręczna
Poziom: Nazwa: Magiczny atak: Dla: Wygląd:
0 lvl Krótki Miecz ok. 15-19 - Wojownik
- Ninja
- Sura
5 lvl Długi Miecz ok. 13-15 - Wojownik
- Ninja
- Sura
10 lvl Sejmintar ok. 20-24 - Wojownik
- Ninja
- Sura
15 lvl Stożkowy Miecz ok. 25-35 - Wojownik
- Ninja
- Sura
20 lvl Szeroki Miecz ok. 20-28 - Wojownik
- Ninja
- Sura
25 lvl Srebrny Miecz ok. 38-52 - Wojownik
- Ninja
- Sura
30 lvl Miecz Pełni Księżyca ok. 62-88 - Wojownik
- Ninja
- Sura
32 lvl Storczykowy Miecz ok. 36-46 - Wojownik
- Ninja
- Sura
36 lvl Półtoraręczny Miecz ok. 52-68 - Wojownik
- Ninja
- Sura
40 lvl Miecz Barbarzyńcy ok. 48-58 - Wojownik
- Ninja
- Sura
45 lvl Krwawy Miecz ok. 69-91 - Wojownik
- Ninja
- Sura
50 lvl Wielki Miecz ok. 65-87 - Wojownik
- Ninja
- Sura
52 lvl Lwi Miecz ok. 77-105 - Wojownik
- Ninja
- Sura
55 lvl Miecz Lat. Maga ok. 72-108 - Wojownik
- Ninja
- Sura
60 lvl Miecz Półksiężycowy ok. 74-100 - Wojownik
- Ninja
- Sura
65 lvl Miecz Szponu Ducha ok. 90-110 - Sura
65 lvl Nimfa ok. 69-81 - Wojownik
- Ninja
- Sura
65 lvl Wojenny Miecz ok. 65-87 - Wojownik
- Ninja
- Sura
65 lvl Miecz Egzorcysty ok. 74-98 - Sura
70 lvl Miecz Sumienia ok. 69-81 - Wojownik
- Ninja
- Sura
70 lvl Demoniczne Ostrze ok. 90-110 - Sura
75 lvl Miecz Trucizny Brak informacji - Wojownik
- Ninja
- Sura
Wróć do góry
Bronie -> Broń oburęczna
Poziom: Nazwa: Magiczny atak: Dla: Wygląd:
0 lvl Glewia ok. 14-22 Wojownika
5 lvl Włucznia ok. 23-33 Wojownika
10 lvl Gilotynowe Ostrze ok. 24-42 Wojownika
15 lvl Pajęcza Włócznia ok. 30-44 Wojownika
20 lvl Gizarma ok. 34-52 Wojownika
25 lvl Kosa Bojowa ok. 52-86 Wojownika
30 lvl Ostrze z czerwonej Stali ok. 72-109 Wojownika
32 lvl Trójząb ok. 58-88 Wojownika
36 lvl Halabarda ok. 60-96 Wojownika
40 lvl Olbrzymi Topór ok. 69-103 Wojownika
45 lvl Lodowa Iglica ok. 84-122 Wojownika
50 lvl Ostrze Dwunastu Duchów ok. 85-139 Wojownika
55 lvl Ostrze Zbawienia ok. 86-154 Wojownika
60 lvl Zabójca Lwów ok. 102-156 Wojownika
65 lvl Partyzana ok. 136-184 Wojownika
65 lvl Magnetyczne Ostrze ok. 126-194 Wojownika
70 lvl Zlodziej Dusz ok. 126-194 Wojownika
75 lvl Miecz Żalu ok. 136-184 Wojownika
Wróć do góry
Bronie -> Sztylety
Poziom: Nazwa: Magiczny atak: Dla: Wygląd:
0 lvl Sztylet ok. 8-11 Ninja
5 lvl Amija ok. 12-14 Ninja
10 lvl Sztylet Kobry ok. 13-15 Ninja
15 lvl Dziewięć Ostrzy ok. 14-16 Ninja
20 lvl Sztylet Nożycowy ok. 15-19 Ninja
25 lvl Krótki Nóż ok. 28-32 Ninja
30 lvl Kozik Czarny Liść ok. 40-44 Ninja
32 lvl Nóż Szczęścia ok. 30-36 Ninja
36 lvl Ukąszenie Kota ok. 33-37 Ninja
40 lvl Twarz Diabła ok. 36-40 Ninja
45 lvl Sztylet pięści Diabła ok. 47-57 Ninja
50 lvl Krwawy Sztylet ok. 48-56 Ninja
55 lvl Żebrowy Nóż ok. 49-59 Ninja
60 lvl Chakram ok. 53-65 Ninja
65 lvl Nóż Smoka ok. 74-86 Ninja
65 lvl Nóż Błyskawicy ok. 74-86 Ninja
70 lvl Syjamski Nóż ok. 74-86 Ninja
75 lvl Demoniczne Ostrze Chakram ok. 83-92 Ninja
Wróć do góry
Bronie -> Łuki
Poziom: Nazwa: Magiczny atak: Dla: Wygląd:
0 lvl Zwykły Łuk ok. 7-29 Ninja
5 lvl Długi Łuk ok. 15-51 Ninja
10 lvl Kompozytowy Łuk ok. 19-57 Ninja
15 lvl Łuk Bojowy ok. 26-70 Ninja
20 lvl Długi Łuk Jeźdźcy ok. 40-88 Ninja
25 lvl Bojowy Łuk Jeźdźcy ok. 50-118 Ninja
30 lvl Łuk z Rogu Jelenia ok. 85-178 Ninja
32 lvl Miedziany Łuk ok. 62-128 Ninja
36 lvl Łuk Czarnych Ruin ok. 64-150 Ninja
38 lvl Nie na pol. ok. 106-206 Ninja
40 lvl Łuk Czerwonego Oka ok. 65-194 Ninja
40 lvl Łuk Wielkiego Diabła ok. 116-216 Ninja
45 lvl Łuk Kolczastego Liścia ok. 106-206 Ninja
50 lvl Łuk z Rogu Byka ok. 116-216 Ninja
55 lvl Łuk Jednorożca ok. 139-213 Ninja
60 lvl Ogromny Skrzydlaty Łuk ok. 135-251 Ninja
65 lvl Boski łuk Moreli ok. 190-290 Ninja
65 lvl Łuk Żółtego Smoka ok. 187-293 Ninja
70 lvl Łuk Niebieskiego Smoka ok. 135-251 Ninja
75 lvl Łuk Stalowej Wrony ok. 139-213 Ninja
Wróć do góry
Bronie -> Wachlarze
Poziom: Nazwa: Magiczny atak: Dla: Wygląd:
0 lvl Wachlarz ok. 13-15 Szamana
5 lvl Żelazny wachlarz ok. 14-22 Szamana
10 lvl Wachlarz czarnego tygrysa ok. 18-28 Szamana
15 lvl Żurawi wachlarz ok. 24-32 Szamana
20 lvl Pawi wachlarz ok. 29-33 Szamana
25 lvl Wodny Wachlarz ok. 29-39 Szamana
30 lvl Wachlarz Jesiennego wiatru ok. 45-76 Szamana
32 lvl Kamienny wachlarz ok. 33-47 Szamana
36 lvl Oceaniczny wachlarz ok. 30-62 Szamana
40 lvl Żądłowy wachlarz ok. 42-60 Szamana
45 lvl Wachlarz fenixa ok. 59-89 Szamana
50 lvl Potrójny wachlarz ok. 68-90 Szamana
55 lvl Brwisty wachlarz ok. 70-100 Szamana
60 lvl Wachlarz czarnego słońca ok. 83-97 Szamana
65 lvl Boski ptasi wachlarz ok. 83-97 Szamana
65 lvl Wachlarz zbawienia ok. 95-115 Szamana
70 lvl Ekstazyjny Wachlarz ok. 95-115 Szamana
Wróć do góry
Dodatki -> Kolczyki
Poziom: Nazwa: Wygląd:
0 lvl Drewniane kolczyki
8 lvl Miedziane koczlyki
15 lvl Srebrne kolczyki
22 lvl Złote kolczyki
28 lvl Jadeitowe kolczyki
33 lvl Ebonitowe kolczyki
35 lvl Miłosne Kolczyki
35 lvl Kolczyki Harmonii
38 lvl Perłowe kolczyki
42 lvl Kolczyki z białego złota
46 lvl Kryształowe kolczyki
50 lvl Ametystowe kolczyki
54 lvl Kolczyki z niebiańskich łez
Wróć do góry
Dodatki -> Naszyjniki
Poziom: Nazwa: Wygląd:
0 lvl Drewniany naszyjnik
8 lvl Miedziany naszyjnik
15 lvl Srebrny naszyjnik
22 lvl Złoty naszyjnik
28 lvl Jadeitowy naszyjnik
33 lvl Ebonitowy naszyjnik
38 lvl Perłowy naszyjnik
42 lvl Naszyjnik z białego złota
46 lvl Kryształowy naszyjnik
50 lvl Ametystowy naszyjnik
54 lvl Naszyjnik z niebiańskich łez
Wróć do góry
Dodatki -> Branzolety
Poziom: Nazwa: Wygląd:
0 lvl Drewniana bransoleta
8 lvl Miedziana bransoleta
15 lvl Srebrna bransoleta
22 lvl Złota bransoleta
28 lvl Jadeitowa bransoleta
33 lvl Ebonitowa bransoleta
38 lvl Perłowa bransoleta
42 lvl Bransoleta z białego złota
46 lvl Kryształowa bransoleta
50 lvl Ametystowa bransoleta
54 lvl Bransoleta z niebiańskich łez
Wróć do góry
Inne -> Poty
Nazwa: Efekt: Wygląd:
Czerwona Mikstura - Mała Życie +300
Czerwona Mikstura - Średnia Życie +800
Czerwona Mikstura - Duża Życie +1200
Niebieska Mikstura - Mała Energii +100
Niebieska Mikstura - Średnia PE +250
Niebieska Mikstura - Duża PE +400
Zielona Mikstura - Mała Szybkość ataku +10
Zielona Mikstura - Średnia Szybkość ataku +20
Zielona Mikstura - Duża) Szybkość ataku +30
Fioletowa Mikstura - Mała Szybkość poruszania się +10
Fioletowa Mikstura - Średnia Szybkość poruszania się +20
Fioletowa Mikstura - Duża Szybkość poruszania się +40
Wróć do góry
Inne -> Farby
Nazwa: Efekt: Wygląd:
Biała Farba Białe włosy
Czarna farba do Włosów Czarne włosy
Brązowa Farba do Włosów Brązowe włosy
Blond farba do Włosów Blond włosy
Czerwona farba do Włosów Czerwone włosy
Wybielacz Naturalny kolor wsłosów
Offline
Królestwa (Imperia):
Na początku gry stajemy przed wyborem królestwa, a mamy do wyboru Jinno (niebieskie), Chunjo (zółte) i Shinsoo (czerwone).
Królestwo Jinno
Królestwo Jinno (królestwo armii) znajduje się we wschodniej części kontynentu. Imperium to zostało założone dzięki potędze militarnej, a jego ludność jest agresywna i wojownicza. Przywódcą Imperium Jinno jest Ee-Ryoong, syn ostatniego imperatora. Wierzy on, że może ponownie zjednoczyć dawne imperium za pomocą swojej armii. Wszelkie wieści mówiące o destruktywnych właściwościach Kamieni Metin są oficjalnie ignorowane, jednak w sekrecie Ee-Ryoong próbuje znaleźć sposób, aby użyć śmiercionośnej potęgi Kamieni Metin do własnych celów.
Królestwo Chunjo
Królestwo Chunjo (królestwo religii) znajduje się w zachodniej części kontynentu. Panuje tutaj ustrój teokratyczny dlatego imperium kontrolowane jest przez jego przywódców duchowych. Założone zostało przez Yoon-Younga, kuzyna dawnego imperatora. Użył on potężnych mocy magicznych swojej żony, aby wcześniej odkryć zagrożenie ze strony kamieni Metin. Ostrzegał wiele razy, aby wprowadzić środki zapobiegawcze przeciwko Kamieniom Metin, jednak został zignorowany. Dlatego też poprowadził swoje bractwo do rebelii przeciwko dawnemu imperium. Po rozpadzie dawnego imperium, Chunjo jest nadal zaangażowane w otwartą wojnę ze wschodem i południem. Ich cel: Przejąć kontrolę nad całym kontynentem i zlikwidować rosnące zagrożenie ze strony Kamieni Metin.
Królestwo Shinsoo
Królestwo Shinsoo (królestwo handlu) założone zostało po rozpadzie dawnego imperium przez Yoon-Yoinga. Handel ze wschodem szybko okazał się dobrym źródłem dochodu. Shinsoo jest w konflikcie z zachodnim imperium dlatego szlaki handlowe bywają niebezpieczne. Kiedy zorientowano się o zagrożeniu ze strony Kamieni Metin, kupcy uzbroili się w odpowiedni oręż. Ich cel: Obronić się przed atakami z zachodu i otworzyć ponownie szlaki handlowe w celu zjednoczenia upadłego imperium pod władzą ich imperatora.
Pewnie zastanawiasz się jakie królestwo jest najlepsze i które wybrać, każde ma swoje plusy, jak i minusy.Wybór należy do Ciebie.
Offline